. Omdat er pas geconstateerd is dat ik een aangeboren afwijking aan men bekken/heup en ruggengraad heb heeft de dokter me een ander zadel aangeraden als ik nog normaal wil kunnen rijden zonder te veel pijn. Mijn rechter heup is namelijk 15 mm hoger dan mijn linker. Ook zijn mijn bekken daardoor gekanteld en heeft men ruggengraad er zich aan aangepast om toch in evenwicht te blijven zeg maar. Maar nu was mijn vraag. Welk zadel kan zo aangepast worden dat mijn heupen worden rechtgezet en eventueel mijn stijgbeugelriemen naar achteren kan verplaatst worden aan 1 kant (door de kanteling van men bekken staat 1 been verder naar voor). Maar natuurlijk moet het ook passen voor mijn paard. Ik hoop dat er zo een wonderzadel bestaat want anders zie ik niets anders in om afstand te doen van de paardensport. Op mijn huidige zadel heb ik te veel pijn.Dus is er iemand met het antwoord ?
Alvast bedankt

Misschien dat je Arie Boer kunt contacteren met je probleem en kijken wat hij voor je kan doen? Door de lucht enzo heb je kans dat je hiermee je paard het minste stoort van alle manieren die voor jou misschien wel heel goed werken, maar voor je paard absoluut geen fijne oplossing zijn.