Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

daffie1986 schreef:@nickyu: Die oversingel voel je dat tijdens het rijden of niet? Nou heb ik een 16" nodig omgerekend naar engelse maat is dat 18 maar het wordt besteld dus hoe kan ik dan zeker zijn dat er minimaal een handbreedte tussen de oortjes en bovenbenen inzit? En weet jij misschien ook ervaringen van de stock zadels in endurance en kun je er een verlichte zit mee rijden? Als ik afnetoe McClouhds Daughters bekijk kan dat wel gewoon.
Lenneke_ schreef:Ik heb eerlijk gezegd nog niemand met een stock zadel endurance zien rijden.
Lenneke_ schreef:Ik heb er zelf wel eens op gezeten en vind idd dat je nogal in een houding wordt gedwongen.
Bellafigura schreef:Lenneke_ schreef:Ik heb eerlijk gezegd nog niemand met een stock zadel endurance zien rijden.
Nee? Dan heb je niet goed opgelet.... Onno Grund rijdt al jaren endurance met een stock saddle, tot en met 160'ers toe. Maar ja, hij rijdt ook zonder problemen met een gewone spijkerbroek met dikke naden, en van die chaps uit de jaren '80, dus nog van die stijve lappen suede. Die vent is van beton....