Zadeldekje gezocht in de kleur van mijn wedstrijdjasje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sies

Zadeldekje gezocht in de kleur van mijn wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 11:28

Afbeelding
(schaam me diep, dit was even een hierblijven jij moment, maar beste foto kleur jasje)

Ik heb een nieuw zadel gekocht en moet nu ook een nieuw wedstrijdsjabrakje hebben.
Een veelzijdigheidszadel.
Ik zoek dus een zeer donkerblauw sjabrak liefst met randje in andere kleur (zoals zilver of royal blauw) maar mag ook 1 kleur sjabrak zijn, wel sjiek uitsluitend voor wedstrijden.
Dus in zeer donkerblauw zoals jasje (heb nu zwart sjabrak, dat verschil zie je op de foto)
Webshop links zijn handig :D

SkyMarian

Re: Zadeldekje gezocht in de kleur van mijn wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 11:42

www.hipponet.be
de mattesdekjes (ook zonder bont) kan je naar eigen wens samenstellen :)

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:05

Ik heb ook nog wel verschilende kleuren donker blauwe dekjes. Welke ook erg mooi is voor wedstrijden is een Equiline in donker blauw, donker blauw en oranje sierkoord. Staat echt gaaf: http://www.marengosoutfit.nl/site/webshop/product/6583.

Of een van R.G. Italy met een kroontje. Ook mega sjiek op wedstrijden. In het kroontje zitten ook glintertjes, is op de foto slecht te zien. De dekjes zijn wel wat duurder: http://www.marengosoutfit.nl/site/webshop/product/1865

Of als je minder te besteden hebt kan een HH trend in donker blauw ook erg sjiek zijn: http://www.marengosoutfit.nl/site/webshop/product/402

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:08

Misschien de anky black? Klinkt heel raar hoor, maar dit dekje heeft echt een blauwige uitstraling. Zeker als hij een paar keer gewassen is.. en luxe zijn ze wel :)

(Dressuurmodellen kunnen onder vzh zadels, maar je hebt de black ook in springmodel)

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:11

Inderdaad de anky black, ik heb hem ook maar er zit inderdaad een blauwe gloed over. Iedereen die het dekje ziet zegt ook dat hij donkerblauw is ipv zwart!

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:12

_Marianne schreef:
Misschien de anky black? Klinkt heel raar hoor, maar dit dekje heeft echt een blauwige uitstraling. Zeker als hij een paar keer gewassen is.. en luxe zijn ze wel :)

(Dressuurmodellen kunnen onder vzh zadels, maar je hebt de black ook in springmodel)

Niet aan gedacht, ik had anky balck onder mijn dressuurzadel maar vind het dekje niet mooi zitten onder mijn nieuwe zadel Kieffer Venedig.
Vind het alleen zo jammer dat er anky op staat :o
Rijdt namelijk B dresuur met springpaard, en ben dan wel L startgerechtigd maar we zijn geen toppers.

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:14

En als je het springmodel probeert? Gewoon je zadel meenemen naar de winkel, ofzo :P

Daar staat overigens ook geen anky op, maar iets anders.. weet even niet wat, want ik heb het dekje zelf niet :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:16

Welk merk is je jasje??

Esperado heeft ook super mooie dekjes, kan je helemaal zelf samenstellen qua kleur, motief en koordjes.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:17

Laatst bijgewerkt door Air op 29-06-09 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:18

_Marianne schreef:
En als je het springmodel probeert? Gewoon je zadel meenemen naar de winkel, ofzo :P

Daar staat overigens ook geen anky op, maar iets anders.. weet even niet wat, want ik heb het dekje zelf niet :)

Ik ga morgen mijnnieuwe zadel halen, dus misschien ligt het dekje daar wel in de winkel.
Ik had een dressuur en springzadel maar springzadel past niet meer, in een dressuurzadel vindi k mijn benen te ver onder het paard uitkomen, dus die gebruikte ik al nooit. Nu heb ik de Kieffer Venedig gekocht omdat die perfect op mijn paard lag (toch het belangrijkst) en ik een fijne aanleuning voor mijn benen heb (ongeluk gehad 4 jaar terug, linker been lijdt eigen leven in het zadel)
Maar nu zit ik dus met veel dressuursjabrakken, die springsjabrakjes passen nog wel.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:18

TeeGee schreef:
Welk merk is je jasje??

Esperado heeft ook super mooie dekjes, kan je helemaal zelf samenstellen qua kleur, motief en koordjes.

PK wedstrijdjasje in donkerblauw

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:19

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:22

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:23

Sies schreef:
x_Marr schreef:

Leuke prijs, alleen dat dekje lijkt niet zo mooi gevormd.

In het echt zien ze er anders uit, netzoals een gewoon dekje. Heb er een paar gezien van die site.
Waarom ze het zo lelijk op de site hebben staan vraag ik me ook af maargoed :=

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:25

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:28

Die is moooi!

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:29

_Marianne schreef:

ATC staat er dan op.