Ervaring F.R.A. Courvil boomloos zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

prinero

Ervaring F.R.A. Courvil boomloos zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 15:32

pmarena

Re: Ervaring F.R.A. Courvil boomloos zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:15

Ik heb er pas nog 1 gezien in de bus van FRA toen mijn bestelling (van andere spullen) afgeleverd werd , en het is echt weer zo'n op Barefoot gebaseerde "nepperd".

Maar moet wel zeggen dat dit zeker 1 van de betere nepperds is , best een leuk zadeltje hoor. Vond deze ook mooier dan de oudere modellen maar ik ruil m'n Barefootjes er toch nog niet voor in.

Wil je een "nepperd" dan kan ik deze wel aanraden , heb je zeker een betere koop aan dan aan de andere die er zoal te koop staan op Marktplaats enzo :)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:40

ik heb het zadel in handen gehad.
was netjes afgewerkt,maar toch vond ik het erg slap en dun aanvoelen, een pad met goede inlages er in is dus zeker wel nodig bij dit zadel :j

delfa

Re: Ervaring F.R.A. Courvil boomloos zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:09

voor die prijs kun je net zo goed een echte, een barefoot dus, kopen ;)

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:59

@delfa; dat dacht ik eerst ook. :P Maar toen zag ik dat het incl. singel, fenders en speciale pad was. Dan is het toch een stuk goedkoper dan de barefoot zadels (als daar alles bij zit kost het boven de 600 euro). ;)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:56

Dat valt best mee hoor, thoraklover :)
Ik heb zelf een tweedehands (maar één keer gebruikt) barefoot incl. grandeurpad & bijbehorende (barefoot dus) singel voor €350 gekocht van iemand hier op bokt *D
Is een questie van marktplaats en EA in de gaten houden :+

Zelfs nieuw hoef je echt niet per se boven de prijs van deze FRA-set te komen hoor,
als je bedenkt dat een Cheyenne Drytex 300 eurie is, dan nog vanaf 50 (meen ik ergens te hebben gezien) voor een pad,
en dan de singel nog. En op dit moment gebruik ik zelf gewoon de beugels en beugelriemen van mijn oude zadel :)

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 10:39

TE5 schreef:
Dat valt best mee hoor, thoraklover :)
Ik heb zelf een tweedehands (maar één keer gebruikt) barefoot incl. grandeurpad & bijbehorende (barefoot dus) singel voor €350 gekocht van iemand hier op bokt *D
Is een questie van marktplaats en EA in de gaten houden :+

Zelfs nieuw hoef je echt niet per se boven de prijs van deze FRA-set te komen hoor,
als je bedenkt dat een Cheyenne Drytex 300 eurie is, dan nog vanaf 50 (meen ik ergens te hebben gezien) voor een pad,
en dan de singel nog. En op dit moment gebruik ik zelf gewoon de beugels en beugelriemen van mijn oude zadel :)

Ja dat kan ook :j . Heb trouwends bij Equsantos (geen idee hoe je het schrijft :P ) eentje van F.R.A in de aanbieding, nu 200,-. :o dan ben je nog 100,- goedkoper uit dan de barefood Drytex. :Y)