[WN] Westernkleding bestellen in de USA: wie heeft ervaring?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MarjonB

Westernkleding bestellen in de USA: wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 13:04

Hallo,

via de Wrangler-site wilde ik een Wrangler Q-Baby, Cash of Jet bestellen. Ik heb alleen geen ervaring met bestellen in Amerika. Wie wel? Heeft iemand tips of weet iemand een goede, betrouwbare site?

Alvast bedankt!

Groetjes, Marjon.

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 09:53

Sheplers, daar kun je prima bestellen!

Elliebelle

Re: Westernkleding bestellen in de USA: wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:48

rods.com

Hele goede kwaliteit spullen, heb er begin dit jaar een showblouse, en showblanket besteld. Erg goed materiaal, en zag er ook nog een super uit.
Ook werd het snel geleverd.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:25

MissBullit

Re: Westernkleding bestellen in de USA: wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:26

Weet iemand misschien ook wat meer over de extra kosten die er bijkomen? Zoals invoerrechten en btw enzo?

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:30

Heb vorig jaar een showblanket gekocht in Amerika en alles is super gelopen. Heb er trouwens veel meer spullen weg maar met dat showblanket had ik (dacht ik ) een probleem. Kreeg toen en brief binnen van de douane om mij te melden ivm een pakket. Ben er toen heen gegaan en ze hebben de doos geopend en zaten raar te kijken...hadden geen idee wat of waar het voor was. :) Die man vertelde dat er standaard een controle plaats vindt en er zomaar 1 tussen uit gepikt kan worden, en ja ...dat was dit keer mijn pakket. Ook vertelde hij dat alles wat boven de € 22.- verzendkosten valt je daar invoerrechten over moet betalen. Mijn verzendkosten waren € 20.- dus mazzel :) kon het pakket meenemen en klaar. Dit was trouwens wel in Duitland maar volgens mij kun je info over invoerrechten enz wel ergens op internet vinden. En verder is het bestellen van spullen uit Amerika niet zo heel anders vind ik persoonlijk. Alleen de spullen zijn anders :) :) :) :)