[WN] Westernkleding bestellen in de USA: wie heeft ervaring?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MarjonB

Westernkleding bestellen in de USA: wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 13:04

Hallo,

via de Wrangler-site wilde ik een Wrangler Q-Baby, Cash of Jet bestellen. Ik heb alleen geen ervaring met bestellen in Amerika. Wie wel? Heeft iemand tips of weet iemand een goede, betrouwbare site?

Alvast bedankt!

Groetjes, Marjon.

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 09:53

Sheplers, daar kun je prima bestellen!

Elliebelle

Re: Westernkleding bestellen in de USA: wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:48

rods.com

Hele goede kwaliteit spullen, heb er begin dit jaar een showblouse, en showblanket besteld. Erg goed materiaal, en zag er ook nog een super uit.
Ook werd het snel geleverd.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:25

MissBullit

Re: Westernkleding bestellen in de USA: wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:26

Weet iemand misschien ook wat meer over de extra kosten die er bijkomen? Zoals invoerrechten en btw enzo?

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:30