[WN] Sheplers ervaring

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

EeCee

Sheplers ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 08:39

Stel, je besteld laarzen bij Sheplers. Zojuist komt de UPS met een doos, vol verwachting en blijdschap :D maak je de doos open en zie daar: RARE BRUINE SCHOENEN ipv de laarzen die je hebt besteld en die wel op de invoice staan.... Beetje jammer, happy feeling gone...
;(

Iemand hier ervaring mee? Ik heb zojuist wel een e-mail met alle gegevens en foto's gestuurd, ik verwacht wel een beetje dat ze dit goed op gaan lossen.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:26

Oeh, da's balen, EeCee :(:)
Hopelijk lossen ze het netjes op :j

Zelf wel eens meegemaakt bij een zending van Chick's Saddlery dat een artikel dat wel was betaald en ook op de invoice stond, niet (meer) in de doos zat toen hij werd bezorgd (doos was somewhere along the line opengemaakt of kapot gegaan) -O-
Ik heb na een mailwisseling netjes de kosten van dat artikel teruggestort gekregen op mijn cc account +:)+

SJBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:15

Ook al tegengekomen maar dan binnen BE. Had iets costum laten maken en het product (mestasje) voldeed niet aan de verwachtingen. Ik heb dat onmiddelijk gemeld en nu zijn ze bezig met het maken van een verbeterde versie. Ik hoop dat je ofwel vergoed wordt ofwel toch nog je laarzen ontvangt. Zijn die schoenen niet in jouw maat? :P

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:27

Meestal worden dat soort dingen is de USA heel netjes opgelost.
Vertel ze er wel even bij dat terugsturen ook duur is, vaak krijg je de laarzen gewoon weer opgestuurd.
Bellen werkt trouwens vaak beter dan mailen.

quarterH

Re: Sheplers ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 22:51

ik had bij een pakketje van chicks saddlery ook een product niet erin ook heel netjes opgelost, erg vriendelijk, alles kan en totaal niet moeilijk

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 06:28

Ik had inderdaad meteen een mailtje gestuurd, een hele verdrietige, dat ik truly dissapointed was en high exceptations enzo...
Inderdaad ze zijn daar altijd zeer correct wat dit soort zaken betreft dus durf ik er wel vertrouwen in te hebben. Ik ga inderdaad ook maar een belletje er tegen aan gooien, vanavond.

Ja, de schoenen zijn in mijn maat.... Maar mén... Lelijk!!! 8-) En ook veel goedkoper dan de laarzen...

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:37

Misschien heeft onderweg iemand die ze omgeruild tegen d'r eigen schoenen. :D

Ja, in Amerika weten ze over het algemeen wel wat service is. :j Succes ermee. ;)

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 21:06

Dat kan ik me voorstellen, Toekie. Die schoenen zijn echt 'hidious' :D

Ik heb er vanavond maar een belletje tegen aan gegooid. Ik moet morgen doorgeven wat de kosten zijn voor het terugsturen, dan geven zij akkoord (en krijg ik dat teruggestort), dan moet ik ze versturen en hun weer bellen met het tracingnummer en dan sturen ze me de laarzen toe met de mededeling voor de douane dat de tax al betaald is bij de vorige verzending...

Tja, zal dit goed gaan (en dan doel ik op het weer sturen van de laarzen en de btw die ik dan niet hoeft te betalen)?...

Ik kan die schoenen misschien ook hier verkopen maar ze koste minder dan die laarzen... Dus ik neem maar de gok... Kijken wat ik dan krijg >;) :D

Bedankt voor de support! :D

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 22:33

succes en laat ons weten hoe het afloopt!!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 07:34

Nou... Toch een vraagje; Wat is 'doorkiesnummer' in het Amerikaans? Als ik vanavond weer bel met de verzendkosten (NL -> USA) moet ik een doorkiesnummer doorgeven... Die dame zei het wel maar ik heb alzheimer-light... ;)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 07:50

Extention?

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 08:46

Ah ja, ik meen zoiets gehoord te hebben :D

Dank je WB!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 19:30

Oké, geregeld! Morgen gaat de doos op retour! Zij gaan inderdaad de kosten vergoeden en ik krijg zo snel mogelijk de laarzen thuis. Nog even over het weer gehad en hoe laat het was hier in NL en dat die schoenen inderdaad een anti-climax zijn als je de doos opent :D
Ze zal er voor zorgen dat op de 'picking order' Fat Baby Boots dik gedrukt zou staan. Brilliant!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 10:24

Netjes en snel geregeld, kunnen we over het algemeen hier in NL nog een puntje aan zuigen. :=
Niet over Michael Jackson gehad? :D

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 17:17

Wie is dat? Michael Jackson? :? :D Ik kreeg nog gewoon countrymuziek tijdens het doorverbinden dus daar zal het veel minder 'leven' dan wij voorgeschotelt krijgen...