ik heb een bbp van barefoot. na wat gekloot ermee (singel moest wel erg kort zijn, vervolgens 1 keer mee gereden en al stuk, gelukkig gelijk een nieuwe gekregen (was fabrieksfoutje)) ben ik er superblij mee. hij zit HEERLIJK en mijn paard loopt er inmiddels ook lekker onder.
ik heb er al langere ritten mee gemaakt, mee gesprongen, ik vind hem heerlijk! en aangezien ik behoorlijk wat gekloot ook heb met mijn zadel (onverklaarbare drukplek) zit ik haast te denken om mijn zadel weg te doen en alleen nog maar met bbp te rijden...

de drukverdeling is redelijk goed. als ik met mijn wijsvinger duv aan de bovenkant waar ik zit en ik houd mijn hand er onder voel ik wel een drukking, maar wel een grotere plek dan mijn wijsvinger dik is
als ik met vlakke hand aan de bovenkant duw voel ik het aan de onderkant nauwelijks...
alleen aangezien ik niet heel veel vet op mijn kont heb ben ik bang dat ze mijn zitbeenknobbels wel duidelijk moet voelen..
nu zat ik mij af te vragen: zou ik er een pad onder kunnen leggen?
* bbp is sympanova onderkant. tegen het schuiven, dus dan zou de pad ook sympanova moeten hebben. anders is de werking weg.
* ik zou een pad willen waar ik inlages in kan doen (inlages heb ik al van mijn boomloze zadel
)is de hele werking van de bbp naar de vernieling geholpen als ik mijn plan uitvoer?
en zou de `pad` zowel onder als bovenkant antislip moeten zijn? of is alleen de onderkant genoeg? (in het eerste geval zou ik zelf moeten knutselen gok ik
)ik ben benieuwd naar jullie reacties. hoop dat jullie me niet geheel de grond in boren... mijn ego gaat kapot dan