Mijn baasje en ik zijn al een poos opzoek naar een goed passend zadel voor mij
.Er zijn verschillende zadelmakers langs geweest en ik heb er al heel wat op mijn rug gehad
Ik vond het allemaal wel best, maar mijn baasje is o zo onzeker erover.
Ik snap dat ook wel, want ze wil het beste voor mij
Maar wat ik van mijn baasje niet begrijp is dat ze zo moeilijk doet.
Ik heb onderandere een KN, kiefer, stubben, daaleman enz op gehad en ze lagen opzich goed. De daaleman gaat zowieso niet door (gelukkig maar) want die vond mijn baasje niet zo fijn aan haar billetjes
De rest van de zadels liep ik erg fijn onder en ach voor een fries heb ik toch echt niet zo'n moeilijke rug
Ik vond ze allen erg prettig, maar nu moet ik proberen mijn baas over te halen.
Ze zit erg te twijfelen, tja want uiterlijk van een zadel speelt natuurlijk ook mee. Wat ik zelf onder vonden heb is dat de KN goed op mijn ruggie lag en dat mijn baasje daar ook erg goed op reed. Maar tja dan staat ze te kijken en toch weer te twijfelen....
Tis natuurlijk ook niet weinig geld wat ze uitgeeft en we willen er natuurlijk ook erg lang plezier van hebben. Wie o wie kan mijn frustratie wegnemen door veel ervaring op te schrijven over hoe de zadels er naar langere tijd uit blijven zien en hoe fijn ze zitten.
Misschien helpt het mijn baasje om dan toch een juiste keuze te maken.
Overigens rijdt ze nu met een stubben siegfried springzadel wat natuurlijk ook fijn rijdt, maar tis niet de bedoeling dat ik nu de springsport in ga
en ik merk dat het dressuren er niet beter op wordt.Help mij en mijn baasje (sorrie voor het oneindig lange verhaal).

. Zelf heb ik hem nog niet hoeven laten opvullen. Dit jaar is er wel een zadelmaker wezen kijken voor de zekerheid. Dus kortom dit zadel bevalt mij super goed. krijg van anderen wel te horen dat zij mijn zadel erg hard vinden, maar zelf heb ik hier geen last van hoor
gedrukt, wat natuurlijk ook niet zo bevordelijk was.