Niet dat dat zo'n ramp is, ik rij nu toch bijna niet, maar mij lijkt het toch gewoon leuk om in de toekomst te kunnen rijden wanneer ik zelf wil
Dus ik start nu alvast een zoektocht .. want ik heb géén idee naar wat voor soort zadel ik moet kijken ..Het grootste probleem is de enorm korte rug van de pony. Ik heb geen maten van rug/zadel ofzo maar indien gewenst kan ik vanavond wel wat dingen meten, dan laat je maar weten wat
Om misschien een klein idee te geven, de pony:
(heb geen betere standfoto bij de hand, sorry).
En als ik erop zit met het dressuurzadel:

Het doel met het zadel is vooral buitenritten, ooit weer .. En endurance/trec. Maar ook gewoon dressuurmatig in de bak en af en toe wat springen (misschien
). En voor mezelf zou ik graag een zadel hebben waarvan ik het gevoel heb ik dat "in" zit, in plaats van "erop", als jullie me begrijpen ..Zelf had ik al gedacht aan een australian stockzadel, maar omwille van zijn korte rug vrees ik dat dit geen optie is
Of misschien toch? Iemand nog andere opties/ideeën? Ik sluit niet meteen wat uit maar ik verkies toch denk ik een zadel met boom.. (omwille van problemen met boomloos in het verleden, al weet ik ook wel dat de zadels van nu niet meer de zadels van toen zijn ..).Wie kan me op weg helpen?
Die sluiten grotendeels aan op wat jij zoekt, maar zitten wel aan de prijs.
) de schoudervrijheid en het flair in de kussens