Eczeem/vliegendeken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyke

Eczeem/vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 20:10

Misschien een rare vraag maar bestaan er ook eczeemdekens met de stof die wordt gebruikt voor gewone vliegendekens. }:0 Miijn paard heeft maar heel lichte zomereczeem en een gewone vliegendeken is eigenlijk genoeg om haar te beschermen, maar ik vind wel de pasvorm van die eczeemdekens heel interessant. Mijn paard staat namelijk 24/7 op de wei. De echte eczeemdekens vind ik te dicht/dik van stof voor de zomer. Ik wil dus eigenlijk een eczeemdeken maar met een luchtigere (vliegendeken)stof ... :o

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:21

Mandyke schreef:
Misschien een rare vraag maar bestaan er ook eczeemdekens met de stof die wordt gebruikt voor gewone vliegendekens. }:0 Miijn paard heeft maar heel lichte zomereczeem en een gewone vliegendeken is eigenlijk genoeg om haar te beschermen, maar ik vind wel de pasvorm van die eczeemdekens heel interessant. Mijn paard staat namelijk 24/7 op de wei. De echte eczeemdekens vind ik te dicht/dik van stof voor de zomer. Ik wil dus eigenlijk een eczeemdeken maar met een luchtigere (vliegendeken)stof ... :o

Volgens mij heb je die wel van bucas of harry's horse.

Dees:
http://www.emmers.be/producten/artikel.php?id=460

Dees heb ikzelf, superfijne deken, door de kleur is die ook niet zo heel erg warm heb ik het idee:
http://www.emmers.be/producten/artikel.php?id=1020

Anniick

Re: Eczeem/vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:46

die 2e heb ik ook :j goed dekentje hoor!

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 19:52

Zien er goede dekens uit maar ik bedoel dus echt zo'n eczeemdeken maar dan gemaakt van gewone vliegendeken stof. Ik heb het namelijk niet zo begrepen op dekens die met van die metalen gespen/sluitingen dichtgaan. Dat gaat altijd trekken plus dat er veel kans is dat het loskomt en dan hangt dat daar te bungelen ... Ook zijn die eczeemdekens over het algemeen ruimer omdat ze vastzitten met elastieken banden en dat heb ik net nodig omdat een gewone deken steeds te vast zit op de schouders van mijn paard.

amora1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:46

hoi,

als je echt een goede exceemdeken wil hebben voor de zomer dan is een RAMBO deken aan te raden.
Deze zorgt er ook nog eens voor dat het paard het niet te warm krijgt!!

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 16:06

Harrys horse heeft een lekkere stof! Niet te dun en ook niet te dik. :D

jesse21

Re: Eczeem/vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 17:41

ik heb ook een harry´s horse,bevalt wel goed

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 17:48

amora1984 schreef:
hoi,

als je echt een goede exceemdeken wil hebben voor de zomer dan is een RAMBO deken aan te raden.
Deze zorgt er ook nog eens voor dat het paard het niet te warm krijgt!!

De ts geeft aan dat ze een deken wil van vliegenstof. De rambo deken is een fijne deken, maar is inderdaad superwarm in de zomer. Ik heb dit probleem zelf ook en heb voor de warmste dagen een vliegendeken van harry's horse en deze bevalt goed.