zadelvraagje Massimo Trail

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tess1

zadelvraagje Massimo Trail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 20:52

Ik ben aan het denken om een Massimo Trail zadel aan te schaffen. (Ik rijd nu met een Stübben veelzijdigheid dressuur zadel.) Heb al verscheidene goede reacties gelezen op dit forum ivm dit zadel, vandaar mijn interesse.
Hoe kopen jullie een zadel? Laten jullie iemand langskomen om te passen? En waar vind ik best zulk zadel? In België heb ik het tot nu toe nog niet gevonden... Wel een winkel in Breda, iemand ervaring daarmee?
Veel vragen... alvast bedankt! ;)

DaihyoJarig

Re: zadelvraagje Massimo Trail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 21:41

Ik heb contact opgenomen met www.greendistance.nl
Zij kwam langs om te passen. Ik weet niet of ze ook in België komen, maar ze kan je wellicht aan adressen in België helpen.

Ze had bij mij een aantal zadels van Massimo bij. Ook de dressuurzadels. We hebben een aantal gepast en ik heb met een paar gereden. Daarna is het zadel in de juiste maat besteld en is ze met dat zadel nog een keer langs gekomen om te kijken hoe het lag. Daarna heb ik het gekocht.

Succes! Een goede keuze :j
Ik ben zuper tevreden met mijn zadel!

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:10

Esther van Greendistance komt wel in Belgie. Zeer goede ervaringen mee. Ze heeft de mijne ook aangemeten.
Neemt de tijd om de ruiter te laten voelen en geeft advies welk zadel het beste lijkt te liggen.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:39

Lukt dit allemaal niet, kun je Herman vd Bunt, vd Country Mill vragen of hij een Belgische collega heeft.

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:30

ik heb net de massimo trail bij www.greendistens.nl besteld. ze is langs geweest...... neemt echt de tijd voor je en de eerste indruk tot nu toe: een vakkundige vrouw!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:17

Neem eens contact op met Herman. Zoals Antheman al zegt. Echt hele goede service.
www.countrymill.nl