Wie heeft er goede/slechte ervaring met de Bucas Buzz Off vliegendekens? Vallen ze ruim of eerder klein? Heeft je paard ergens last van schuurplekjes door de deken? Blijft de deken goed liggen als je paard op de wei staat? ...?
Mar_84
Geplaatst: 08-06-09 19:14
Ik heb er goede ervaringen mee.Ik vind de pasvorm goed en ze blijven goed liggen.Ze verschuiven bijna niet, ook niet na het rollen.
Leonieke
Geplaatst: 09-06-09 10:50
Ik heb er ook hele goede ervaringen mee. De deken is koel, redelijk stevig en de paarden staan er goed onder. Ik vind vooral het kussentje voor erg fijn (nou ja, mijn paarden dan ) en de lange hals met schuine sluiting achter de oren.
Wat mindere punten vonden wij de te kleine staartflap en onze paarden kregen schuurplekken in hun liezen van het elastiek van de buikflap. Dat gaat behoorlijk schuren. De deken is redelijk sterk, maar minder sterk dan bijvoorbeelde de flyprotection set van HH.
saskia_drost
Geplaatst: 09-06-09 16:10
Ook ik heb er hele goede ervaringen mee. Ik heb em al 2 zomers gebruikt (word nu de 3de), is nog niet kapot en is elke keer na een wasbeurt weer heel netjes. Blijft inderdaad goed liggen en de pasvorm vind ik ook gewoon goed. (mijn paard heeft altijd 205 en deze past dan ook gewoon heel netjes)
Ik heb er ook prima ervaringen mee.Zijn erg stevig,blijven goed liggen en veroorzaken bij mijn paard geen schuurplekken. Heb hem nu ook al voor het 3e seizoen erop liggen.
aisie
Geplaatst: 16-06-09 11:03
Ik vind het mooie dekens maar bij mij vielen de gaten er al heel snel in. Kwaliteit van de stof is wat minder dus. Verder wel een fijne deken.