Mooie Halsters

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

autumn08

Mooie Halsters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 17:09

Heeft iemand misschien suggesties voor mooie duurzame halsters, prijsklasse maakt niet zoveel uit. Ik wil een nieuwe, het liefst in donkerblauw of donkerrood dat comfortabel is voor het paard want hij zal het bijna de hele dag dragen.

Iemand ideetjes? :) Die Equest halsters met dat kroontje, is dat iets? Ik kon er geen hele afbeelding van zien. Is dat kroontje klein?

kadansjee

Re: Mooie Halsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:44

Vind de HKM sport halsters erg fijn (die zijn onderlegd)
De halsters van stübben zijn ook erg mooi

Kristienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:40

Ik vind zelf leren halster heel fijn. Die gaan lang mee en als je ze poetst zijn ze weer helemaal mooi.
Ik heb zelf ook scapa sports halsters en schockemohle sports halsters die zijn ook heel fijn. Zijn ook onderlegd en in veel kleuren.

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 07:02

leren halsters gaan het langer mee dan een gewoon halstr dus die gebruik ik dan

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:52

Ik heb er 1 van Shockemohle en die bevalt erg goed. Is bij het neus- en kopstuk fleece onderlegd. De gespen en sluitingen zijn ook erd degelijk.

Ellen112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:56

Ik heb een BR halster, een bruine hab ik al 5 jaar en is nog steeds z.g.a.n super fijn:)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 13:31

Verplaatst van RUI naar HAR.

Voor mijn paard heb ik al ruim 2 jaar een Scapa Sports halster en voor mijn pony heb ik er van de week één gehaald (is eindelijk bijna helemaal uitgegroeid).

Ik vind het hele fijne halsters. Ze zijn zeer stevig, zijn van goede kwaliteit (ook de musketons enz.), ze zijn aan beide zijden van het hoofd verstelbaar en ook de neusriem is verstelbaar en ze zijn met fleece onderlegd.

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:38

ik vind een leren en een BR halster erg fijn! gaan erg lang mee!

joceleyn1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:40

ja van anky gaan ook supper lang mee hoor zelf heeft een vriendin van mij er ook een en hij gaat echt heeeeeeeeel lang mee en hij is nogeneens van leer *D

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:43

Ik heb voor zowel mijn Haflinger als KWPNer een Scapa sports halster. Moet zeggen dat ik er héél tevreden over ben, ook als ze dag en nacht gedragen worden en bij regen. Merkte bij mijn andere halster dat deze stroef en stug werd op de neus als het geregend had en de stof niet meer zo soepel was. Merrie had hierdoor binnen 2 dagen een hele kale plek op haar neus. Inmiddels loopt ze weer met de scapa rond, en dat gaat goed. Ook zijn de goed betaalbaar als je de acties hier op bokt in de gaten houd. Had er toen 2, voor 36 euro, inclusief touwen :)

autumn08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 21:33

Ja, ik denk dat ik voor Scapa Sports ga. :) Bedankt allemaal!
Ik ben wel heel benieuwd naar zo'n acties, via wie gaat dat dan?

Wie heeft er trouwens al eens een Anky halster gehad? Zien er ook goed uit, iets goedkoper... Is de kwaliteit vergelijkbaar met Scapa?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:22

Ik heb toen via een meisje uit etten-leur die halsters gekocht. Maar die heeft ze inmiddels al niet meer. Wel kun je even googlen op het lid 'Guetta', tussen haar berichten sta een topic waarin ze heel veel spullen te koop aanbied, hier stond, als ik het me goed herinner ook een scapa halster tussen :)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:27

232425

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:27

Gebruik zelf altijd van die goedkope nylon halsters, je hebt ze in alle kleuren en ze gaan lang mee. Een van mijn paardjes heeft hem de hele dag om.

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 12:57

Amanda_T schreef:
Ik heb voor zowel mijn Haflinger als KWPNer een Scapa sports halster. Moet zeggen dat ik er héél tevreden over ben, ook als ze dag en nacht gedragen worden en bij regen. Merkte bij mijn andere halster dat deze stroef en stug werd op de neus als het geregend had en de stof niet meer zo soepel was. Merrie had hierdoor binnen 2 dagen een hele kale plek op haar neus. Inmiddels loopt ze weer met de scapa rond, en dat gaat goed. Ook zijn de goed betaalbaar als je de acties hier op bokt in de gaten houd. Had er toen 2, voor 36 euro, inclusief touwen :)

Zijn er meer mensen die deze scapa halsters dag en nacht om hebben, ook in het weiland? Wil namelijk ook zo'n halster aanschaffen, maar wil niet dat ie gelijk kapot zou gaan of dat het paard wondjes krijgt door het halster.

Groetjes, Brenda

Butsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:06

Met stip op nummer 1: mijn inmiddels al 3 jaar oude Scapa halster. Vind hem wel wat zwaar maar super kwaliteit en fijn in gebruik. Doe zelf liever geen halster om in de wei dus daar kan ik je niets over vertellen.