Knight rider leer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Knight rider leer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 15:46

Wie heeft ervaringen met de dressuurzadels van Knight Rider?
En hoe bevallen ze? Duurzaam genoeg? Is de boom ook goed?

Groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:23

De knightrider zadel zijn op zich van goede kwaliteit. Wij verkopen ze ook en hebben nog geen klachten gehad over dit zadelmerk. Het is een goed en betaalbaar zadelmerk en je heb ze al vanaf 165 euro.

germie

Re: Knight rider leer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 16:41

Ja, dat is de kunststof versie voor 165. Maar ik bedoel de leren. De kunststof is best een goed zadel voor het geld, heb het al in handen gehad.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:43

leerling van mij heeft de leren versie. verder erg fijn zadel,maar verkleurde wel belachelijk snel.
zelfs met zadelhoes was de zitting na 2 jaar compleet bruin ipv zwart.
was ook puur alleen het stuk op de zitting en waar het bij de boom gespannen was ( ander leer?).
voor zo'n nieuw en voor ons als "gewoon" volk toch wel duur zadel ( 800 euro) vond ik dat wel erg zonde zo snel al.

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:48

Ik heb een leren knightrider admiral. Het zit zacht. Mijne is tweedehands maar is niet verkleurd? De boom is naar mijn zeggen wel echt goed :j Ook zit het lekker zacht en is het een mooi zadel om te zien. Als het goed past, sluit het ook helemaal aan :) Ik raad het zadel wel aan. Het is een wat duurder zadel, maar dit toch zeker waard

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:52

denk dat het verkleuren gewoon een productie fout moet zijn geweest.. heb dit met kantaur ook gezien..