Magneetvelden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

flo31

Magneetvelden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 14:44

Ik zie nu net op een ruitershopsite dekjes met magneetveld in! Ook weet ik dat er bv. transportbeschermers bestaan met hetzelfde principe. Zou bedoeld zijn om de doorbloeding te optimaliseren.
Iemand ervaring mee en wat vinden jullie ervan?
Zou zo'n dekje wonderen kunnen doen om een paard ontspannen over de rug te laten lopen?

Bastarasta

Re: Magneetvelden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:55

dat heb je voor mensen ook! Onderbroeken, sokken, en kettingkjes.....weet het niet hoor. Denk dat het valt in categorie; genezende edelstenen. (leuk, een dekje met amethist of lapis lazuli).
Geloof hier niet zo in.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:58

heb hier nog nooit van gehoort ben wel ook heel beneiuwt! paardje wat ik mag rijden van een bokker wordt behandelt met magneten door een acupuntuurist of hoe noem je iemand die al dat doet??? en eerlijk is eerlijk maar na dat een paard onder dat apparaat heeft gestaan zien en voel je duidelijk verschil in het paard zijn beweging! dus dit klinkt heeeel interesant

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:02

met magneten heb ik geen ervaring, maar magnetische straling via een apparaat wel (in ziekenhuis) en dat doet wel echt wat. geen idee of magneten zelf echt werken. heb wel zo`n ding met magneten voor mijn rug.
ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen (bij zichzelf of bij paard).

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:06

Een van mijn paarden heeft voor een half uurtje een magneetdeken opgehad. Je merkt zeker dat het wat doet. Het paard ontspant meer, de spieren worden warm en soepel en het paard lijkt zich lekkerder te voelen.

Of dekjes e.d. voldoende werken weet in niet. Als ik zoiets zo willen hebben dan zou ik wel voor de deken gaan omdat je zo het grootste gedeelte van het lichaam kunt behandelen en evt ook nog afzonderlijke delen.