[WN] Showkleding verkoopadressen gezocht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MissBullit

Showkleding verkoopadressen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 14:39

Ik ben voor de pleasure opzoek naar mooie showkleding wat ook nog betaaldbaar is.
Kunnen jullie mij misschien helpen aan adressen of onlineshop's waar ze dit verkopen.

Adressen (zonder onlineshop) in Duitsland op België zijn ook welkom.

Alvast bedankt!

crazycactus

Re: Showkleding verkoopadressen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:50

Ik koop regelmatig wat uit de VS via ebay, dat is heel makkelijk. Ook op de duitse ebay staat vaak showkleding. Qua winkels zijn er weinig die goedkopere showkleding verkopen.

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:18

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:36

Mijn showkleding is gemaakt door http://www.kizzmo.nl (zie voor foto mijn profiel, zwarte setje) Zij maakt showkleding op maat en geheel naar jou eigen smaak en keuze.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:36

Ik weet niet of je zelf handig bent. Ik namelijk helemaal niet maar een vriendin van mij wel. Ik heb via Naaipatronen.nl (hebben behoorlijk wat keuze) een leuk patroon gekocht (a 12 eurie) en aan mn vriendin gegeven. Zelf nog even shoppen voor leuke stofjes (soort stof staat ook aangegeven op het patroon) en je hebt voor een habbekrats een geweldige showoutfit. (Voordeel is dat je het patroon ook weer opnieuw kunt gebruiken). Ik zag deze tip op Bokt staan en vind het geweldig! Vind namelijk de meeste outfits spuuglelijk en kan er nu eentje naar eigen smaak creeeren!! :D

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:48

Je kan ook contact opnemen met www.obyen.nl
Wellicht dat zij iets voor je kunnen betekenen

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:55

MissBullit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 21:38

Bedankt voor de tips! Zelf (laten) maken heb ik ook al over nagedacht. Heeft iemand ook ervaring met zendingen vanuit de USA. Zit daar veel vezend kosten op en wat is ongeveer de invoerrechten mocht je pakketje er tussen uit gepikt worden=

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:47

In ieder geval een waarschuwing mbt bestellen in de USA: vorig jaar heb ik dekens besteld en het bleek bij afrekenen via de site een phishing site te zijn (kwam ik achter toen de betaling niet lukte en ik later het rekeningafschrift kreeg) ....er werd even 600 euro extra afgeschreven zonder dat ik dat wist....Ik heb het uiteindelijk via de bank wel terug gekregen doordat ik aangifte deed maar fijn is het niet. Nu heeft een collega pads voor mij besteld in de USA en bij haar is nu ook via Amazon een afschrijving geweest buiten haar om - hackers hebben op een of andere manier haar creditcardgegevens weten te achterhalen op internet. Je bent dus gewaarschuwd....houd je rekeningafschriften in de gaten.

Beter is via paypal, dat schijnt beveiligd te zijn?

Zie verder dit topic mbt bestellen in de usa; [WN-TR] Verzenden pads vanuit USA Misschien dat je zo een berekening kunt maken met die informatie?

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 22:32

circlbshowwear.nl . Heb een showshirt laten maken, je kan zelf de stof kiezen, maten doorgeven en binnen een paar weken vanuit Amerika in huis. Betaling gewoon in Nederland.

azarlizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 06:26

www.cowgirlexclusive.nl krijgt binnenkort nieuwe showkleding binnen!
Heb je intreresse mail ons.
De showshirts zijn zeker niet duur!
Een zeer mooie showblouse heb je al vanaf 80 euro.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 08:32

MissBullit schreef:
Heeft iemand ook ervaring met zendingen vanuit de USA. Zit daar veel vezend kosten op en wat is ongeveer de invoerrechten mocht je pakketje er tussen uit gepikt worden=
Ik heb vroeger aardig wat showkleding over laten komen. Ik ben er mee gestopt omdat de verzendkosten écht niet leuk meer waren. Al ligt dit voor de verkoop natuurlijk anders als voor privé-gebruik :D
USPS heeft standaard afmeting dozen en de maten daarvan kun je op de site terug vinden. De goedkoopste is $37
http://ircalc.usps.gov/default.aspx?Mod ... &CID=10298
Verder gaat het per gewicht. Dus als je geluk hebt en de verkoper wil het in een envelop doen (als het past) kún je goedkoper uit zijn.

De douane doet geen inklaring meer, dat is in handen gegeven van TNT en die zijn er zéér konsekwent in.
Dus ondanks dat je voor pakjes onder de 150 euro geen invoerrechten meer hoeft te betalen moet je wel de inklaringskosten/BTW van de TNT betalen.
http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakkett ... ragen.aspx

Verder kun je op Ebay.com wel hele leuke showkleding kopen en dat hoeft niet zoveel te kosten :D

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:02

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:00

Ik heb ook gebruikte showkleding in mijn winkeltje.
Persoonlijk vindt ik Ebay ook een aanrader.
Voor eigen gebruik is het erg leuk snuffelen daar, veel aanbod!

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:16

Bonnigje schreef:
Ik heb ook gebruikte showkleding in mijn winkeltje.
Persoonlijk vindt ik Ebay ook een aanrader.
Voor eigen gebruik is het erg leuk snuffelen daar, veel aanbod!

Effe oftopic:
Heb jij ook een gewoone winkel of alleen een webwinkel?
Ik kan er niks over vinden op de site.
En mocht je ook een echte winkel heben waar is die dan en wat zijn je openingstijden?

azarlizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:47

www.cowgirlexclusive.nl heeft een aantal van de nieuwe showkleding nu op de site staan!!
Zelfs voor de kleine show cowgirls is er showkleding !!!!

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:25

ris schreef:
Hopelijk heb je gelijk over kizzmo ik heb namelijk net een aanvraag gedaan voor een jack voor mijn vriend dat gerelateerd aan zijn Chevy Van
Dus we zullen zien

14cecile14 schreef:
http://www.kebo-nederland.nl
http://www.euro-horse.nl
http://www.cowgirlexclusive.nl

En waar ik de laatste keren mijn showpakjes heb laten maken is http://www.kizzmo.nl zij maakt de kleding naar jouw wensen en op maat. Heb ik goede ervaringen mee een echte aanrader!

Ben er zeker van dat het je gaat bevallen. Petra is erg goed en ook de prijzen vallen vind ik zelf erg mee.

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:02

Ja vanwege het feit dat ze het zelf maakt wel.
Maar het blijft wel veel geld en de prijs kan erg schomelen. (tussen de 200 en de 500)

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:27

Bestel zelf de meeste spullen in Amerika bij hobbyhorseinc.com. Echt hele mooie spullen en ook betrouwbaar, nog nooit gelazer gehad met afschrijven van de kosten. Wel wat duurder, maar gelukkig kan ik importkosten omzeilen door het naar mijn man te sturen die regelmatig in amerika zit voor zijn werk :D

jwbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:31

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 10:46

crow schreef:
circlbshowwear.nl . Heb een showshirt laten maken, je kan zelf de stof kiezen, maten doorgeven en binnen een paar weken vanuit Amerika in huis. Betaling gewoon in Nederland.

Zie dat hun pakjes aanbieden van toby's wear. Toby's verkoopt het voor 39 dollar (dus zou ongeveer 35 euro zijn) en hun willen het verkopen voor €105,- ......

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 10:51

@ris-bonnigje is op vakantie....

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 17:29

okej daarom dus nog altijd geen reactie gehad

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:35

14cecile14 schreef:
Zie dat hun pakjes aanbieden van toby's wear. Toby's verkoopt het voor 39 dollar (dus zou ongeveer 35 euro zijn) en hun willen het verkopen voor €105,- ......

Voor 39 dollar koop je bij Toby's ook niks (meer) hoor ;-) . Kijk maar eens op Ebay.

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 18:21

Mac schreef:
14cecile14 schreef:

Voor 39 dollar koop je bij Toby's ook niks (meer) hoor ;-) . Kijk maar eens op Ebay.

Ik heb anders net nog een pakje binnen gekregen van Toby's voor $39...