Ik heb normaal een singel van 60 cm maar nu heb ik er 2ehands een van 50 cm gekocht. (dacht dat ik normaal ook een van 50 cm had). Ik heb aan beide kanten met mijn singel van 60 cm nog 5 gaatjes aan de onderkant vrij. Zou dan een singel van 50 cm ook passen ?
Dat denk ik wel, alhoewel als je paard of pony zijn buik eerst opblaast dan past ie misschien niet. Bij mijn paard zit de singel op het moment dat ik op stap aan allebei de kanten op het derde gaatje van onderen maar soms krijg ik hem met opzadelen niet eens dicht omdat ze zich zo opblaast. Succes ermee
Het is een 2ehands daarbij is versturen verkocht en dan kan je hem helaas ook niet meer ruilen. Mijn merrie blaast zich met aansingelen eigenlijk niet op ik kan haar ook altijd meteen helemaal aansingelen. De reden dat ik deze singel 2e hands koop is omdat hij nieuw meer dan 90 euro is en ik hem nu van iemand die hem maar een paar keer heeft gebruikt voor 40 euro kan kopen
brennie85
Geplaatst: 04-06-09 15:55
Heb je hem al gekocht dan? Als je paard zich niet opblaast dan denk ik wel dat ie past. Tis maar 5 cm aan elke kant dan. En anders even "meten" bij je singelstoten.
Naranga
Geplaatst: 04-06-09 15:56
5 gaatjes aan elke kant, dat is wat, zeker 12-15 cm per kant? en je singel is maar 10 cm korter. Moet makkelijk passen lijkt me..