Pessoa tuig

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

endorable

Pessoa tuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 12:28

hoi

Ik ben heel benieuwd of er iemand weet waar het pessoa tuig vandaan komt?

OOk omdat ik lichtjes van mening ben dat die dingen best duur zijn als je ziet waarvan het gemaakt is.
het net gisteren zelf eentje gemaakt in minder dan een half uurtje, gewoon om is te kijken of het zo ingewikkeld is, maar eigenlijk stelt het niks voor.

Zelf was ik er maar 1 euro aan kwijt, de touwtjes, want de rest had ik nog liggen, Terwijl ze in de winkel er min. 40 euro voor vragen tot zelfs 80.

Ligt dit nu aan mij?
Of is dit nouw oplichterij?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:08

Is het niet gewoon ontwikkeld door de familie Pessoa, net als het pessoabit? Vreemd is dat eigenlijk, ik zou van m'n leven geen pessoabit in m'n paard z'n mond moeten proberen te hangen maar op de pessoalongeerteugel reageert hij juist wel weer goed.

Verder, als je bedenkt dat je ook zelf voor een paar euro een dekje kunt maken en dat zo'n ding in de winkel weet ik het hoe duur is. De fabrikanten, verkopers, marketeers en weet ik wie moeten er ook aan verdienen he, je betaalt niet alleen voor het materiaal ;)