Weet iemand welk hoofdstel dit is?
Het is een rondgenaaid hoofdstel van harry's Horse.

Groetjes
Edit: Spellingfout.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Romeo2007 schreef:Die foto komt rechtstreeks uit de gids van harrys horse. Dus het is wel aan te nemen dat die niet producten van een ander merk in hun gids gaan zetten. En al helemaal geen Ukkie die niet bij de KVK geregistreerd is![]()
Het zal dus wel een hoofdstel zijn van HH. Die rondgenaaide op de link komt het beste in de buurt.
Is dus geen HB en Ukkie frontriem
Romeo2007 schreef:Die foto komt rechtstreeks uit de gids van harrys horse. Dus het is wel aan te nemen dat die niet producten van een ander merk in hun gids gaan zetten. En al helemaal geen Ukkie die niet bij de KVK geregistreerd is![]()
Het zal dus wel een hoofdstel zijn van HH. Die rondgenaaide op de link komt het beste in de buurt.
Is dus geen HB en Ukkie frontriem
)
Het is code 93, te vinden op de website www.scipita.nl

maar goed. verder is het een mooi hoofdstel, en de kwaliteit is ook nog eens goed zeker voor die prijs
ik heb nog meer hoofstellen van HH en normaal gesproken heb ik dan een full, ik hoef dan alleen bij de neusriem of sperriem een gaatje bij te prikken. De full maat bij de rondgenaaide hoofdstellen leken we voor een trekpaard :S ik heb dus nu een cob en eigelijk zijn de bakstukken nog net iets te lang. Maar aangezien je niks van dit hoofstel los kan halen kon ik dus ook geen pony maat nemen want dan waren de sperriem en de keelriem te klein.
maar ondanks iets te lange bakstukken is het een fijn hoofdstel