Ik heb een vraagje
Ik ben op zoek naar een fijn zittend
dressuur zadel voor mijn paardje en vraag mij af wat voor ervaring jullie hebben met kentaur zadels. Kwaliteit pasvorm ed. Tevens ben ik benieuwd naar jullie ervaring met hulsebos zadels heb je er eentje aan laten meten of heb je er tweedehands een gekocht en op maat laten maken ed. Wat vond je hiervan en hoe is de kwaliteit. Kortom ik twijfel tussen deze twee merken zadels. Er zit nogal een prijsverschil is dit nou echt terecht? Misschien hebben jullie nog tips wat betreft een goede zadelmaker in het hoge Noorden
Groetjes!
Dan ga je je toch afvragen waar dat dan in zit. Ik heb een rossner van divoza gehad dezezag er na 1 jaar uit alsof hij 10jaar oud was.. Dat wil ik niet nog een keertje vandaa mijn topic
Lagen jou zadels meteen goed of heb je nog laten opvullen ed om ze passender te maken.

maar er zijn uiteraard andere types. Vind alleen hulsebos en kentaur erg fijn zitten (veel wrong, diepe zachte zit ed)
dus als iemand er nog eentje heeft liggen hier in de buurt 17,5 liefst 18 inch. zwart dressuur (afgewerkt met bruin geen probleem mooi!) belangrijk is veel kniewrongen het is voor een smal paard met veel schoft dus niet iets wat op een breed paard heeft gelegen dan word het wel heel veel vertimmeren