Knoopbare leadrope?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Knoopbare leadrope?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 16:40

Hai mensen,
Ik heb nu een 12 ft leadrope van www.touwhalsters.nl . Daar ben ik op zich wel tevreden over, maar het nadeel vind ik is dat je er je paard niet even mee kunt vastzetten. Ik krijg er geen paardenknoop in zeg maar, omdat het touw rond is en wat stug. Is dit bij alle leadropes zo? Zo nee, waar vind ik dan een knoopbare leadrope voor een betaalbare prijs? :) Ik moet nou trouwens een 22 ft lead rope ivm het beginnen van parelli level 2.

(Even offtopic hoor, maar hoe zijn jullie begonnen met je paard los te laten staan op de poetsplaats? Ik heb het vorige week voor het eerst geprobeerd, maar dat was niet echt een succes aangezien mevrouw meteen haar eigen weg ging. :P )

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Knoopbare leadrope?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:48

Ik heb zelf een leadrope van www.equiplay.eu en kan deze wel gebruiken om mijn pony vast te knopen. Al doe ik het zelden eigenlijk, gebruik meestal een gewoon halstertouw ervoor, anders heb je zo'n lang eind over.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:53

Ik heb dit topic verplaatst van NH naar HAR.
Dit omdat het niet een methode betreft, maar materiaal.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:19

Ik heb een leadrope bij Masja van Lucky Leather gekocht en die is makkelijk knoopbaar.
Maar ik zet mijn pony ook nooit vast op de poetsplaat.

Hoe ik begonnen ben?
Commando 'poetsplaats' en 'stay' aanleren en consequent wezen :j