Be nice halster

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hester2

Be nice halster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 21:35

Hallo, wat zijn jullie ervaringen met het Be Nice halster. Een vriendin heeft het aangeraden. Ik ben bezig met het trainen van een paard van 10 jaar die nooit wat geleerd en gedaan heeft. Hij heeft buiten de wei waar hij z'n 10 jaar in gestaan heeft niets anders gezien en gedaan. Hij schrikt nog wel veel van dingen die nieuw zijn voor hem en als hij hij onzeker is, volgens mij, puur door onwetendheid. Hij is eigenlijk een superbraaf gezelschaps paard. Ik wil wel graag meer controle over hem hebben en hem leren dat hij niet zomaar op hol hoeft te slaan. Ik geloof alleen in dierentraining op basis van vertrouwen en hou altijd alles zo natuurlijk mogelijk. Op internet kan ik maar weinig info over het Be Nice halster vinden en ben geinteresseerd in de mening van andere. Alvast bedankt.
Groetjes, Hester

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Revanches op 31-05-09 07:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Website verwijderd.

elmiran

Re: Be nice halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:02

Wat is er zo speciaal aan zo'n halster? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Anoniem

Re: Be nice halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:03

Ik ken wel een aantal correctiehalsters, maar de term 'be nice' zegt me niets. Heb je een plaatje?