Zoals de titel al zegt zoek ik een hoofdstel, borsttuig + martingaal, singel en peeskappen bij mijn nieuwe Stubben Roxanne in de kleur havanna. Dit is de kleur maar niet het juiste model http://www.desertangelminiatures.com/VSS.html Ik kan al het tuig ook van Stubben krijgen (behalve peeskappen) maar ik vroeg me af of er ook wat goedkoper tuig was in dezelfde kleur. Ik heb wel weer de moeilijkste kleur gekozen denk ik maar ik vind het zo gaaf (komt op een zwart paard) Ik heb zelf wat zitten googleën, en toen kwam ik op Prestige tabacco(?), Passier, Knight Rider (?) maar of de kleuren ook echt matchen heb ik geen idee van. Kan iemand mij helpen, dan ben jij de held van de dag haha
Ik heb net een br jos lansink special in de kleur redwood en zij verkopen nog meer spullen in die kleur. Maar zit wel ee prijsje aan denk ik... moet je maar ff kijken op de site van br.nl
#Ymke#
Geplaatst: 27-05-09 06:58
Prestige tabacco is meer oranje-achtig. Ik denk dat je het in stubben zelf moet zoeken. Eventueel Kentaur, die heeft heel veel kleuren.