een trens hoofdstel maken?
Ik zie namelijk super mooie S&T hoofdstellen voorbij komen
maar ik rijd daar nog niet mee.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

IS dat een probleem dat je die niet hebt? Mizora schreef:Ik heb juist een S&T gekocht omdat aan hoge neusriemen niet te komen is. Een sperriem is enkel tegen het opendoen van de mond (opensperren) en dat is om aan te geven dat er iets niet prettig is. Meestal een te ruwe hand of een niet-passend bit.
. Mizora schreef:Ik heb juist een S&T gekocht omdat aan hoge neusriemen niet te komen is. Een sperriem is enkel tegen het opendoen van de mond (opensperren) en dat is om aan te geven dat er iets niet prettig is. Meestal een te ruwe hand of een niet-passend bit.
Mizora schreef:Ik heb juist een S&T gekocht omdat aan hoge neusriemen niet te komen is. Een sperriem is enkel tegen het opendoen van de mond (opensperren) en dat is om aan te geven dat er iets niet prettig is. Meestal een te ruwe hand of een niet-passend bit.
.Mizora schreef:Ik heb juist een S&T gekocht omdat aan hoge neusriemen niet te komen is. Een sperriem is enkel tegen het opendoen van de mond (opensperren) en dat is om aan te geven dat er iets niet prettig is. Meestal een te ruwe hand of een niet-passend bit.