Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoniem schreef:gebruik de zoek functie en zoek eens op Zadelmarkt... dan kom je er snelgenoeg achter dat. iemand die om zijn paard geeft GÉÉN zadel markt zadel koop
.
.
. Ik kon er helemaal niet fijn op zitten, ook omdat hij iets te klein was. Ik werd boven de sprong gewoon uit mijn zadel geduwd. Ik durfde niet meer en Kevin sprong dus ook niet meer. Toen heb ik dat Merano springzadel gekocht. Ik heb nog nooit op zo'n fijn springzadel gezeten
.
. sharonalover schreef:Anoniem schreef:gebruik de zoek functie en zoek eens op Zadelmarkt... dan kom je er snelgenoeg achter dat. iemand die om zijn paard geeft GÉÉN zadel markt zadel koop
Hier beledig je toch wel een aantal mensen mee hoor.
Wij hebben bijvoorbeeld voor ons paardje een zadelmarktzadel, voor het springen. Een Merano trouwens.
Ik had er eerst een thorowgoodzadel op liggen met springen. Staan niet bekend als de allerbeste zadels, maar wel als goed genoeg. Ik kon er helemaal niet fijn op zitten, ook omdat hij iets te klein was. Ik werd boven de sprong gewoon uit mijn zadel geduwd. Ik durfde niet meer en Kevin sprong dus ook niet meer. Toen heb ik dat Merano springzadel gekocht. Ik heb nog nooit op zo'n fijn springzadel gezeten
.
Het leer is zacht, en ik zit er gewoon erg fijn op. Kevin begon weer steeds fijner te springen![]()
een ding is zeker, dat zadel gaat nooit meer de deur uit![]()
Zadelmarkt is niet alleen maar slecht, je moet gewoon gaan kijken, volgens mij hebben ze daar ook mogelijkheid tot passen, dus doe dat, weet je zeker dat het fatsoenlijk ligt.
wil nl geen ruzie en je heb gelijk dat ze niet allemaal slecht zijn maar een heel groot gedeelte wel. 
Roelke_ schreef:Ik weet 't nog wel toen ik als gupje bij zadelmarkt m'n eerste zadel ging kopen van al m'n zuur bij elkaar gespaarde centjes. Ik had het oude zadel van m'n verzorgpaard mee genomen. Hoe dat dan ging, een passend zadel kopen? Eerst de voorboom van links naar rechts opmeten van het oude zadel, men pakt een willekeurig merano zadel en verhip, het is 'dezelfde maat', dus deze moet passen!
Niet aan beginnen dus.. Was trouwens ook helemaal niet tevreden over de kwaliteit van het leer, de pasvorm (zadel zakte na 10 keer rijden steeds naar links).. Ik heb m'n lesje wel geleerd

sharonalover schreef:Anoniem schreef:gebruik de zoek functie en zoek eens op Zadelmarkt... dan kom je er snelgenoeg achter dat. iemand die om zijn paard geeft GÉÉN zadel markt zadel koop
Hier beledig je toch wel een aantal mensen mee hoor.
Wij hebben bijvoorbeeld voor ons paardje een zadelmarktzadel, voor het springen. Een Merano trouwens.
Ik had er eerst een thorowgoodzadel op liggen met springen. Staan niet bekend als de allerbeste zadels, maar wel als goed genoeg. Ik kon er helemaal niet fijn op zitten, ook omdat hij iets te klein was. Ik werd boven de sprong gewoon uit mijn zadel geduwd. Ik durfde niet meer en Kevin sprong dus ook niet meer. Toen heb ik dat Merano springzadel gekocht. Ik heb nog nooit op zo'n fijn springzadel gezeten
.
Het leer is zacht, en ik zit er gewoon erg fijn op. Kevin begon weer steeds fijner te springen![]()
een ding is zeker, dat zadel gaat nooit meer de deur uit![]()
Zadelmarkt is niet alleen maar slecht, je moet gewoon gaan kijken, volgens mij hebben ze daar ook mogelijkheid tot passen, dus doe dat, weet je zeker dat het fatsoenlijk ligt.
marieke_irma schreef:echt erg dat die zadels nog gemaakt worden als ze zo slecht zijn als jullie zeggen dan!