Ervaringen met de HAF pads gezocht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Ervaringen met de HAF pads gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 19:44

nu zie ik dat ze ook dressuur modellen hebben. Alleen weer in het zwart en wit. En ik wil juist nu wat leuke kleuren.

ik heb nu een BF London, en ik kan er echt bar weinig goede pads voor vinden..

wie o wie heeft een HAF pad en waar vandaan? site?

gr madieke

Swift

Re: Ervaringen met de HAF pads gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:47

In de dressuur Haf pads kunnen (voorzover ik weet) geen inlages, ze zijn dan ook niet geschikt voor de barefoot London. Er zit wel een soort verdikking in maar die kan er niet uit en is te slap voor onder een Barefoot.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 19:51

oke bedankt voor de zeer nuttige info! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:57

Als je kijkt op de website van buitenzinnig dan zul je zien dat er ook haf pads model dressuur in andere kleuren te krijgen zijn. Deze zijn onder andere voor de FreeForm Freegait en icelandic. De inlages zijn hierbij te vervangen. http://www.buitenzinnig.nl/DaviWB/Pagina4.html

Ik heb geen ervaring met de Haf pads maar ik krijg wel geluiden dat de originele inlages te slap zijn voor boomlooze zadels. Daarom gaat er onder mijn FreeForm een hi-tech pad met twee paar grandeur inlages.

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:59

Weet je zeker dat bij die Haf pads de inlages te vervangen zijn? Dan ben ik dus flink verkeerd geinformeerd (niet door buitenzinnig overigens...)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 20:10

k zit nu op de site van grandeur zelf te kijken maar ze bieden 3 modellen ofzo aan,

"Standard" pads for treeless saddles

model Pilot, Future or Future II

kosten net zo veel als hier in nl. alleen is veel meer kleuren te krijgen: l
http://www.grandeur.de/en_shop/e_site.php?id=41

mijn engels is echt rampzalig slecht. dus ik weet niet helemaal welk model welk nou is.. jullie?

Van de Haf pads zag ik idd ook dat je ze kon verwisselen net :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:11

Dat weet ik vrij zeker. Valt in dezelfde lijn als de alround en enduro modellen en ook daarvan kan je inlages vervangen. Maar er zijn inderdaad Haf pads voor traditionele zadels en daar kan je niet bij de inlages komen. En anders voor de zekerheid bij de verkoper navragen.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 20:14

en de budged pads? bestaan die ook voor een london?

ik denk dat ik zo ie zo er 1 van grandeur zelf wil. Wel leuk.. Want dan heb je meer kleuren als dat er hier te krijgen zijn.. Alleen zit ik er mee... WAt is het vierkante model? Hier heb ik er thuis 1 van liggen.. deze kocht ik met mn zadel mee.. Maar waar die vandaan komt? En hij is wit.. dus die gebruik ik eigenlijk niet zo veel.. Mis in de wasmachine gooien met een verfje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:15

MissDonna schreef:
k zit nu op de site van grandeur zelf te kijken maar ze bieden 3 modellen ofzo aan,

"Standard" pads for treeless saddles

model Pilot, Future or Future II

kosten net zo veel als hier in nl. alleen is veel meer kleuren te krijgen: l
http://www.grandeur.de/en_shop/e_site.php?id=41

mijn engels is echt rampzalig slecht. dus ik weet niet helemaal welk model welk nou is.. jullie?

Van de Haf pads zag ik idd ook dat je ze kon verwisselen net :)

In die special en die tweede (in nederland Physio pad) kan je de inlages wel vervangen. In die onderste standard kan je duidelijk zien dat de inlagevakken gesloten zijn.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 20:19

hm.. ik wil gewoon een leuke kleur haha!! Moet ik dan zelf stof gaan kopen en inlagevakken maken ofzo :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:22

Ik heb nu een grandeur maar die wil ik niet meer, dat nep wol wordt met een beetje zweet en zand zo'n harde plak. Ik vind die hi-tech en budget vele malen fijner maar die zijn nieuw niet meer te verkrijgen. Alleen nog de hi-tech multi maar die past niet onder een london. Ik wilde eerst een Haf maar daar moesten dan weer grandeur inlages in en dat werd dan weer een duur grapje.

Als je een pb stuurt naar nickyu of http://www.nickyskeet.nl hier op bokt. Zij kan veel standaard sjabrakken (met name van die anky pad types) ombouwen met inlagevakken. Voor een leuk prijsje.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 20:24

dat kan ik zelf ook wel met de naaimachine ;) DAt is geen probleem.. Maar wil liever iets waar het echt voor gemaakt is! En dat het een plak word.. bij mij is dat niet zo..? ik kam m ook wel af en toe uit met een konijnenborsteltje :Y) Word het weer helemaal zacht en los van! Maar uiteraard vind ik dat je niet te lang moet wachten met het wassen van een pad ;) dan voorkom je ook die plakken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:26

Tja, dat is bij mij na 1 flinke buitenrit al :o

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 08:44

Ik heb een HAF dressuur en een HAF allround. De dressuur heeft geen verwisselbare inlages, de allround wel. Ik heb ze van Blue Balance www.bluebalance.nl Hier zijn ze nu ook nog in de aanbieding.