Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sas_Mon schreef:bandages over sokken??? lijkt me niks, daar word het veel te warm onder, daar zoou ik bij alle beenbescherming bang voor zijn maar zeker bij bandages
mocht je per se wat om de benen van je tink willen hangen dan iets van 3in1 ofzo maar persoonlijk vind ik de te warme beschermers gevaarlijker dan het balkje, wat natuurlijk weer anders word bij vaste hindernissen maargoed.
alles is warm.magda_90 schreef:Er is een merk, weet even niet zo snel welke, die extra full beenbescherming heeft, deze zou theoretisch gezien dus ook bij een Tinker met veel behang moeten passen. Ik zal even nadenken over dat merk!
[edit] Bandages lijkt mij niet geschikt voor springen. Kijk dan liever voor 3-in-1 of voor grote peesbeschermers.
AdelineL schreef:Heb zelf geen tinker hoor.
Maar ik denk dat dat wel heel warm om zijn pees word, en dat dat ook weer niet goed is.
tamaramt schreef:AdelineL schreef:Heb zelf geen tinker hoor.
Maar ik denk dat dat wel heel warm om zijn pees word, en dat dat ook weer niet goed is.
ff helemaal off topic
maar wat heb je in godsnaam gedaan met je pony dat hij zo ontzettend hoog springt?
(heb in je profiel gespiekt)
de hindernis lijkt wel 1.20 meter dus de sprong zou dan hoger dan 2 meter moeten zijn
echt een ongelovelijke foto