Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

JoyCiej007 schreef:Ik zou gewoon tot zaterdag wachten....... komop die paar daagjes? een staartriem zelf maken lijkt mij eigenlijk onmogelijk als je het goed wilt doen, een enkel touwtje en/of stro-touwtje zal gaan schuren e.d. dus dat is geen optie.
En een staartriem kost je echt de kop niet, dus voor 't geld hoef je 't ook niet te doen.
Verder idd misschien even het zadel nakijken of het wel past, al hebben veel shetten dit probleem vanwege hun bouw.

Wel twee! Nouks schreef:Hallo zeg, word eens wakker... Je had een passend zadel maar die heb je verkocht, nu gebruik je een niet-passend zadel van een C-pony dat schuift, je kon vandaag pas een staartriem kopen dus zoekt een noodoplossing omdat het zo zielig is als dat meisje een paar dagen niet kan rijden? Weet je wat pas zielig is? Een pony met rugpijn doordat het baasje een goed passend zadel niet belangrijk vindt. Een pony die een staartriem omgeknupt krijgt omdat datzelfde baasje het zo zielig vindt als dat meisje niet kan rijden. Of dat het meisje zonder zadel moet. Ook erg zielig.
Word eens wakker en kijk eerst naar je pony voor je het zielig gaat vinden dat een meisje een paar dagen niet zou kunnen rijden of zonder zadel zou moeten.
Ik mag toch hopen dat je vandaag een afspraak hebt gemaakt om een zadel te laten passen/aanmeten... Ben je met of zonder staartriem bij de Divoza weg gegaan?