Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

WildChild schreef:Ja ik zou nog niet eens voor leren maar gewoon voor nylon singelstoten gaan. De barebackpad weegt niks en er komt ook geen grote druk op de singelstoten te staan. Gewoon nylon singelstoten halen (worden volgens mij ook wel verkocht als dekengespen) en op het vachtje naaien. Gewoon een oud singeltje van neopreen of iets eraan en dan heb je je eigen barebackpad. Want die dingen zijn echt veel te duur voor wat je krijgt, vind ik.
)
Rochiril schreef:Ik heb ook eens iets inelkaar geprutst (naja er zitten wel wat uren werk in, aangezien ik alles met de hand gedaan heb)
Je vindt mijn bijdrage in het volgende topic:
[UK] Maken van barebackpad, tips?
Wat ik doe, de doodenkele keer dat ik met mijn zelfgebouwde barebackpadje rijd, is met een longeersingel. Dan heb je met je bovenbenen ook nog wat steun/grip aan het schoftje. El_vis schreef:Rochiril schreef:Ik heb ook eens iets inelkaar geprutst (naja er zitten wel wat uren werk in, aangezien ik alles met de hand gedaan heb)
Je vindt mijn bijdrage in het volgende topic:
[UK] Maken van barebackpad, tips?
ik ben alleen verbaasd dat je de vachtkant bovenop hebt zitten.
Mag ik vragen waarom?
Want als je de vachtkant op de rug doet, zodat het leer onder je zitvlak zit, dan heb je meer grip, dat lijkt me toch veel praktischer eigenlijk?
)