Heey allemaal, Ik ben soms wel eens aan het kijken voor een evt. nieuwe frontriem....... Alleen kan ik eigenlijk nooit MOOIE ponyfrontriemen vinden hoe komt dit? In het divoza krantje staan alleen maar cob en full....... Wie kan me helpen waar ik het beste iets kan vinden? Ik heb wel een hele mooie gezien alleen dan moet ik een compleet nieuw hoofdstel kopen en daar heb ik geen zin in..... (iets van 44 of 45 euro )
Silence
Geplaatst: 11-05-09 08:01
Ik weet niet wat voor pony je hebt, maar ik heb voor mijn pony altijd mooie frontriemen. Hij heeft van hoofdstel wel maat Pony, maar van frontriem vaker Cob of Full. Dus misschien moet je jouw frontriem eens opmeten.
Danique07
Geplaatst: 11-05-09 08:01
In de divoza zelf zijn er ook pony frontriemen (geloof ik)
Of misschien eentje laten maken door iemand hier op bokt? ukie maakt bijv. erg mooie frontriemen voor 10 euro ofzo, en dan kan je zelf bepalen hoe lang hij moet zijn
Nikitaa_
Geplaatst: 11-05-09 09:59
als je een keer naar hypo plaza gaat dan kan je daar om een pony frontriem vragen ze hebben namelijk veel meer dab in de winkel te zien is en er zitten hele leuke bij;)
Past een cob maat niet? Mijn welsh met pony/shet hoofdstel heeft wel een cob frontriem nodig .
corientjuhh
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-09 10:39
Ze heeft een klein hoofdje Ik heb wel een cob frontriem te liggen maar die is echt te groot Een pony frontriem is toch 36 cm van einde lus tot einde lus?