Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

eenitraM schreef:Hou op met dat gezeur over is het slecht? Als het slecht is dan gebruik je het toch niet? Ik bedoel, wordt zo moedeloos over die topics van is dit slecht dat slecht? Neem voorbeeld aan bit slecht, bandages slecht, anky pads slecht en nu weer is dit soort singel slecht.
Als het slecht was, werd het niet verkocht.
Enjoy mijn antwoord
Nee vind het dus niet slecht
eenitraM schreef:Hou op met dat gezeur over is het slecht? Als het slecht is dan gebruik je het toch niet? Ik bedoel, wordt zo moedeloos over die topics van is dit slecht dat slecht? Neem voorbeeld aan bit slecht, bandages slecht, anky pads slecht en nu weer is dit soort singel slecht.
Als het slecht was, werd het niet verkocht.
Enjoy mijn antwoord
Nee vind het dus niet slecht
Alane schreef:Ik heb juist de ervaring, vooral met de anatomisch gevormde singels, met of zonder buikflap, dat die scheef gingen als er beide zijden elastiek zat.... en dat waren dan geen goedkope of B-merk singels...
Het probleem van veel ruitersportartikelen is dat hett verkeerd wordt gebruikt.... een andere neusriem voor de mooi, een bontje omdat het er stoer uitziet, dat zijn niet de redenen waarvoor het op de markt terecht is gekomen.... maar daarvoor wordt het wel door velen gebruikt.
voor alles geldt, voor deskundig gebruik... niet voor de sier/leuke/stoerigheid...
sifra01 schreef:Wat is dit nou weer voor een raar antwoord? Is toch juist goed om dat te vragen als je twijfelt? Dan kom je nog eens ergens achter. En als het slecht was werd het niet verkocht> dat is wel heel naief. Zijn sigaretten zeker ook gezond.