Ik wil voor een arabier binnenkort een westernzadel kopen. Omdat ik van de maten van een westernzadel weinig verstand heb vind ik het fijn daar iemand bij te hebben die dat wel heeft. Weet iemand in deze omgeving toevallig iemand?
Ik wil waarschijnlijk een kunststof. Daar heb ik een aantal keer op gereden, en ik vind het erg lekker zitten. Bovendien is het nog een jong paard en dan is kunststof toch weer een stuk lichter. Wat zijn de nadelen hiervan?
racinggirl
Geplaatst: 08-05-09 07:51
Ik zou Evelien van EuroHorse of Westernspul laten komen Heb zelf een 3/4 arabje met een moeilijke rug en evelien heeft een passent zadel gevonden
Ikzelf ben erg te spreken over Rene van Westernspul. Heeft zelf ook Arabieren en staat vaak op wedstrijden. Hij komt uit Zuid-Holland (vlakbij Brielle) en is des zo bij je. Heeft nieuwe en tweedehands zadels. Ook als hij op het moment dat hij bij je komt geen goed zadel heeft, doet hij heel erg zijn best om wel een goed zadel te vinden voor je. Komt altijd op stal langs om te passen en dan kun je het zadel ook gelijk uitproberen. Kijk gerust eens op zijn site www.westernspul.nl