Hoe valt een Rambo-outdoor deken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Grobegni

Hoe valt een Rambo-outdoor deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 20:10

Hallo Bokkers!
Voor volgende winter (ik weet het, ik ben vroeg :+ ) wil ik graag een Rambo deken aanschaffen, de XL, speciaal voor zware paarden. Ik zit alleen een beetje met de maat, mijn trekpaard is 1,70m hoog en zeer zwaar. Hij past een fleecedeken van HH in maat 215 ternauwernood. Ofwel, de hals kan nauwelijks dicht, de deken is verder vrij lang langs zijn buik. Dus mijn vraag, hoe valt een Rambodeken? Hebben jullie die in dezelfde maat als je andere dekens/merken? Ik twijfel of ik dan dus een 225 of een 215 zal kopen. Ik heb nl geen mogelijkheid om te passen, deken wordt volgende week in Engeland gekocht, dat scheelt nogal in de prijs :D

Alvast bedankt!

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:14

Oeh lastig hoor! Heb ook Rambo dekens, maar niet de XL. Ik heb van BR maat 195 nodig, maar de zweetdekens van Harry's Horse weer 185. van Rambo heb ik altijd 190 en die zit als gegoten. Ik zou denk ik toch voor de 225 gaan, als je zelf al aangeeft dat 215 bij de meeste dekens te krap is, dan zal dat met de Rambo waarschijnlijk net zo zijn.

Persevero

Re: Hoe valt een Rambo-outdoor deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:39

ik heb normaal een dekenmaat van 185, deze zit ok. dit geld ook voor een harrys horse deken.. met de rambo vergeleken is dit de 6.0" of terwijl 183 cm
in jouw geval zou ik dus de grotere nemen

is niet zo duidelijk maar hier een foto Afbeelding