[WN] verzenden pad?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTreas

verzenden pad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 13:18

Hebben jullie ervaring in het verzenden van een pad? Ik heb er namelijk 2 te koop en ik vroeg me af hoe jullie die dingen verzenden. In een grote doos, of kunnen ze voor het verzenden even dubbel worden gevouwen zodat ze in een kleinere doos kunnen?

Groetjes, Martine

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:21

TinkerTreas schreef:
Hebben jullie ervaring in het verzenden van een pad? Ik heb er namelijk 2 te koop en ik vroeg me af hoe jullie die dingen verzenden. In een grote doos, of kunnen ze voor het verzenden even dubbel worden gevouwen zodat ze in een kleinere doos kunnen?

Groetjes, Martine

Ik heb er een aantal via internet besteld en deze heb ik inderdaad in een papieren zak of een doos ontvangen

DubbelFun

Re: verzenden pad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:41

Ik denk dat het afhankelijk is van het materiaal waarvan de pad gemaakt is. Ik heb ooit een Lamicell pad gehad en die kwam ook dubbelgebouwen aan. Daar is hij bepaald niet mooier van geworden.
Bij de TNT mag je tot 1,50 aan lengte verzenden, dus doe hem gewoon met karton 'bekleden', goed dichttapen en zo op de post doen.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:00

Ik trek er altijd gewoon twee vuilniszakken omheen, goed dichttapen, en klaar :)

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:28

Grote doos, alle tape lossnijden, plat maken dus, dan kun je de pad ertussen schuiven en de boel dicht-tapen.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 17:39

Goeie tip, zelf een doos op maat maken. Had ik bijna zelf op kunnen komen, haha. Bedankt :D