Het zit namelijk zo:
Mijn paard heeft een tijd terug de staartflappen van 2 dekens van haar weidemaatje een beetje gesloopt.
Ik had aangeboden te vergoeden of te maken maar dat was totaal niet nodig, het zijn maar dekens en dat is ook eenmaal het risico als paarden bij elkaar staan op de wei. die laatste zijn haar wijze woorden.
Vandaag kreeg ik echt de hint dat ze er toch flink mee zit want ze zei:
"van de winter moeten de paarden maar apart want ik kan nu al 2 dekens weggooien"
pfft overdrijven is ook een vak
, buiten de staartflappen is er niks aan die dekens aan en zijn ze nog heel erg bruikbaar dus vandaar mijn vraag wat het nut vd flap is.Ik ga namelijk nogmaals aanbieden om de dekens te (laten) maken, ik zie het niet zitten dat ze onze paarden om die reden uit elkaar wil halen, en als de flap geen nut heeft is het misschien makkelijker om ze er gelijk af te halen of te verkleinen/versmallen? (als ze ermee akkoord gaat natuurlijk)
wie o wie heeft het antwoord op mijn vraag?

thx
maar als dat de reden zou zijn dat je een winterdeken gebruikt heeft de staartflap sowieso geen nut bedenk ik me nu trouwens... of wil je ook op de staart een lange vacht voorkomen
...