Het zijn inderdaad superfijne zadels! Ze passen zich een beetje aan de rug van het paard aan, voldoende kamerruimte, lekker zacht. Ik heb ook een Knightrider zadel, echt heel veel plezier van gehad.
Helaas is het paardje met pensioen en past het zadel niet op mijn andere paard. Dus misschien heeft iemand intresse??
Ik heb ook een knightrider. Was in eerste instantie huiverig, omdat het niet echt een A-zadel is. Zadelmaakster gaf echter aan dat dit zadel verreweg het beste lag. Heb wel de vulling er helemaal uit laten halen en laten opvullen met schapenwol. Zadel ligt perfect
Knightrider heeft een goede prijskwaliteit verhouding. Lesklant van me had dit zadel, voor mijzelf was de zit wat breed naar mijn smaak, maar het zat zacht, redelijk diepe zit zonder gedwongen te zijn en wel veel wrong. Zadel bleef ook vrij netjes, in het verleden hoorde je daar van Knightrider andere ervaringen mee, maar dit zadel bleef mooi.
arno_en_kim
Geplaatst: 02-05-09 17:47
Heb er ook eentje, maar dan wel het haflingermodel ( vz- zadel). Ben daar heel tevreden over, zit is heel goed en het past perfect op de rug van men paardje.
heb nu sindskort ook een knightrider vz zadel. zit perfect op mijn paardje terwijl hij hele moeilijke rug heeft.. is dus wel aan te raden
Groen
Geplaatst: 10-05-09 15:11
Wij leveren ook de knightrider zadels en we hebben er alleen maar positieve reactie's op. Onze prijs zeer laag is vergleken met een ander, omdat we geen dure winkelpand hebben ,die ook betaald moet worden. Het scheelt soms wel een paar honderd euro , dus een aanvraag bij ons is de moeite waard.