Scheur in Knight Rider na 1,5 jaar

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Moonny

Scheur in Knight Rider na 1,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 12:40

Ik heb anderhalf jaar geleden voor een pony bij ons op stal een Knight Rider gekocht.
Nu zag ik dat er een flinke scheur (net onder de beugelriem) zit.
Wie heeft er verder ervaring met de Knight Rider! Ik kon de zadels verder niet maar in de winkel waar ik het zadel gekocht heb vertelden ze dat het te vergelijken was met een Wintec! Gaat lang mee, blijft netjes etc... ! Ik ga natuurlijk terug naar de winkel met het zadel, want ik vind dit niet kunnen!

Afbeelding

Afbeelding

MelanieB

Re: Scheur in Knight Rider na 1,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:18

Ik heb er ook zo een een tijdje gehad als tijdelijke oplossing voor Bonny.

Ik trok m uit mn zadelkast en langs heel klein scherp stukje, gelijk winkelhaak in -O-

Ik zou idd gewoon ff terug gaan.

Linny123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:49

Gewoon terug gaan, dat kan toch niet!!! Ik heb er ook 1 gehad (2dehands) en die is best een tijdje meegegaan, imiddels verkocht en nooit iets raars mee gehad.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:50

ik heb er nu zelf eentje , en moet zeggen dat je wel moet oppassen met evt. scherpe dingen er komen inderdaad makkelijk beschadigingen op ;)

horsesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:56

Een vriendin van mij heeft ook een knight rider en heeft daar verder niet van dit soort problemen mee. Haar zadel heeft ook het nodige te verduren gehad qua scherpe dingen maar er zitten amper krasjes op.

Moonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 16:31

Vandaag de Ruitersportzaak aan de telefoon gehad en moet volgende week het zadel daar brengen.
Alleen het vervelende is dat er 1 jaar garantie op zit dus ik ben benieuwd wat ze gaan doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:12

Garantie is niet meer dan een mooie naam voor het afschuiven van productaansprakelijkheid ;) .