Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jaan81 schreef:Ik zou ontzettend graag meer (goede) spullen voor de koudbloedrassen (trekpaard). Denk aan dubbelgebroken bustrensjes maatje 17,5 en 18,5, peesbeschermers en strijklappen maat trekpaard, meer keuze in hoofdstellen en onderdelen daarvan.
Dat zou echt geweldig zijn; hoef ik minder te laten vermaken en uit duitsland e.d. te halen....
.Als ik namelijk naar mezelf en vriendinnen kijk dan zijn we vaak op zoek naar bijvoorbeeld kleding uit eerdere collecties, te denken valt dan bijvoorbeeld aan Anky, Kyra K, Mountainhorse, Eurostar, Pikeur. Ditzelfde geldt voor bijvoorbeeld de collecties van Eskadron en natuurlijk de dekens en dekjes van Eurostar en Anky. Wanja schreef:Merkkleding van oudere collecties.Als ik namelijk naar mezelf en vriendinnen kijk dan zijn we vaak op zoek naar bijvoorbeeld kleding uit eerdere collecties, te denken valt dan bijvoorbeeld aan Anky, Kyra K, Mountainhorse, Eurostar, Pikeur. Ditzelfde geldt voor bijvoorbeeld de collecties van Eskadron en natuurlijk de dekens en dekjes van Eurostar en Anky.
te kopen.
Mizora schreef:10 mm mag ik hopen. Maar inderdaad, niet of nauwelijks te verkrijgen. Sowieso bitten in afwijkende maten of kleuren. Weleens geprobeerd aan een dubbelgebroken bit 10.5 te komen? Ze zijn er, maar dan moet je ze wel toevallig vinden (reguliere merken hebben ze niet. Dus sprenger, HH, IR)
Maar wat ik echt helemaal nog nooit heb gezien: een goudkleurige dubbelgebroken kneveltrens. Bestaat dat überhaupt? Sowieso is de keus aan rvs bitten veel groter. breezy302 schreef:Ik denk vooral hoofdstellen, halsters en dekjes in grote en kleine maten. Dus mini shet en trekpaard en vooral bij een trekpaard dat het niet zo'n halster is met kettingen maar mooie spullen
Wanja schreef:Merkkleding van oudere collecties.Als ik namelijk naar mezelf en vriendinnen kijk dan zijn we vaak op zoek naar bijvoorbeeld kleding uit eerdere collecties, te denken valt dan bijvoorbeeld aan Anky, Kyra K, Mountainhorse, Eurostar, Pikeur. Ditzelfde geldt voor bijvoorbeeld de collecties van Eskadron en natuurlijk de dekens en dekjes van Eurostar en Anky.
Ook duurdere verzorgingsproducten, zoals bijvoorbeeld Cowboy Magic probeer ik in de aanbieding te kopen. Verder haal ik mijn dekens altijd rechtstreeks uit Ierland (alles van Horseware, dus Rambo, Rhino en Amigo), dit omdat het gigantisch scheelt qua prijs.
hestejente schreef:Mizora schreef:10 mm mag ik hopen. Maar inderdaad, niet of nauwelijks te verkrijgen. Sowieso bitten in afwijkende maten of kleuren. Weleens geprobeerd aan een dubbelgebroken bit 10.5 te komen? Ze zijn er, maar dan moet je ze wel toevallig vinden (reguliere merken hebben ze niet. Dus sprenger, HH, IR)
Oeps, 10 mm inderdaad![]()
![]()
![]()
Inmiddels heb ik het bit dat ik zocht gevonden. Een bustrens van Everline, ik heb 'm van het weekend besteld bij AtorkaMaar wat ik echt helemaal nog nooit heb gezien: een goudkleurige dubbelgebroken kneveltrens. Bestaat dat überhaupt? Sowieso is de keus aan rvs bitten veel groter.