Naar wat voor producten is vraag?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Si_monee

Naar wat voor producten is vraag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 10:18

Hallo allemaal,

ik weet niet of dit topic hier goed staat maar ik wilde graag een vraag stellen.

Voor een opdracht ben ik benieuwd naar wat voor producten paardenmensen in combinatie met aanbiedingen mensen vraag hebben.
Dit betreft dus paardenspullen die je graag voor een aannemelijke, sterke aanbieding kunt kopen via internet of in een ruitershop.
dit kan van alles zijn bijvoorbeeld anky rijbroeken voor de helft van de prijs of andere dingen, gewoon producten op en om het paard.

om de opdracht te voltooien moet ik vervolgens een paar producten uitkiezen en deze ook echt aanbieden. Ik ben van plan deze dus ook op bokt te plaatsen. Het moeten dus wel spullen zijn die je echt zou kopen indien dit ook echt aangeboden wordt.

houd het wel realistisch, denk bijvoorbeeld niet aan zadels etc..

kadansjee

Re: Naar wat voor producten is vraag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:54

Luxe spullen, mooie dekjes van RG italy, dekens van RG italy, caps van charles owen, kleding van alessandro albanese, schumacher kleding en schumacher hoofdstellen, filli fabri en parlanti laarzen etc etc
Dáár heb ik behoeft aan hihihi

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:58

Ik zou ontzettend graag meer (goede) spullen voor de koudbloedrassen (trekpaard). Denk aan dubbelgebroken bustrensjes maatje 17,5 en 18,5, peesbeschermers en strijklappen maat trekpaard, meer keuze in hoofdstellen en onderdelen daarvan.
Dat zou echt geweldig zijn; hoef ik minder te laten vermaken en uit duitsland e.d. te halen....

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:53

Jaan81 schreef:
Ik zou ontzettend graag meer (goede) spullen voor de koudbloedrassen (trekpaard). Denk aan dubbelgebroken bustrensjes maatje 17,5 en 18,5, peesbeschermers en strijklappen maat trekpaard, meer keuze in hoofdstellen en onderdelen daarvan.
Dat zou echt geweldig zijn; hoef ik minder te laten vermaken en uit duitsland e.d. te halen....

Daar ben ik het wel mee eens! Ondanks dat ik zelf geen trekpaard (in mijn omgeving) heb, is het mij ook opgevallen dat er niet zoveel voor de grote maatjes is in ruitersportzaken. :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 20:37

Een dubbelgebroken goudkleurige bustrens met goudkleurige ringen, liefst met plat tussenstukje, minimaal 10 centimeter dik, maximaal 16, en 12,5 centimeter breed. Van goede kwaliteit. Nérgens te vinden :(

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 07:12

10 mm mag ik hopen. Maar inderdaad, niet of nauwelijks te verkrijgen. Sowieso bitten in afwijkende maten of kleuren. Weleens geprobeerd aan een dubbelgebroken bit 10.5 te komen? Ze zijn er, maar dan moet je ze wel toevallig vinden (reguliere merken hebben ze niet. Dus sprenger, HH, IR)

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 09:08

oke bedankt voor de reacties! hoop dat er nog meer komen

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:36

Merkkleding van oudere collecties :j .Als ik namelijk naar mezelf en vriendinnen kijk dan zijn we vaak op zoek naar bijvoorbeeld kleding uit eerdere collecties, te denken valt dan bijvoorbeeld aan Anky, Kyra K, Mountainhorse, Eurostar, Pikeur. Ditzelfde geldt voor bijvoorbeeld de collecties van Eskadron en natuurlijk de dekens en dekjes van Eurostar en Anky.
Ook duurdere verzorgingsproducten, zoals bijvoorbeeld Cowboy Magic probeer ik in de aanbieding te kopen. Verder haal ik mijn dekens altijd rechtstreeks uit Ierland (alles van Horseware, dus Rambo, Rhino en Amigo), dit omdat het gigantisch scheelt qua prijs.

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:42

Wanja schreef:
Merkkleding van oudere collecties :j .Als ik namelijk naar mezelf en vriendinnen kijk dan zijn we vaak op zoek naar bijvoorbeeld kleding uit eerdere collecties, te denken valt dan bijvoorbeeld aan Anky, Kyra K, Mountainhorse, Eurostar, Pikeur. Ditzelfde geldt voor bijvoorbeeld de collecties van Eskadron en natuurlijk de dekens en dekjes van Eurostar en Anky.
te kopen.

Sluit ik me helemaal bij aan!!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:16

Mizora schreef:
10 mm mag ik hopen. Maar inderdaad, niet of nauwelijks te verkrijgen. Sowieso bitten in afwijkende maten of kleuren. Weleens geprobeerd aan een dubbelgebroken bit 10.5 te komen? Ze zijn er, maar dan moet je ze wel toevallig vinden (reguliere merken hebben ze niet. Dus sprenger, HH, IR)

Oeps, 10 mm inderdaad :o :+ :Y)

Inmiddels heb ik het bit dat ik zocht gevonden. Een bustrens van Everline, ik heb 'm van het weekend besteld bij Atorka :) Maar wat ik echt helemaal nog nooit heb gezien: een goudkleurige dubbelgebroken kneveltrens. Bestaat dat überhaupt? Sowieso is de keus aan rvs bitten veel groter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:18

Ik denk vooral hoofdstellen, halsters en dekjes in grote en kleine maten. Dus mini shet en trekpaard en vooral bij een trekpaard dat het niet zo'n halster is met kettingen maar mooie spullen

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:57

Spullen voor aparte rassen die onwijs moeilijk te vinden zijn. Zoals voor mini's bijvoorbeeld.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 08:11

Ik heb ook nog wel een aantal ideeën, bv. bescherming voor cob types is erg moeilijk passend te vinden. Fjorden, haflingers,tinkers, welsh cobs hebben vaak pony/cob nodig qua pijp lengte maar om mooi om de kogels heen te vallen maat full.
Nu verbouw ik dus telkens mijn bescherming(laat er een rand afhalen van een full beschermer) maar een mooi passend set beschermers zou niet mis zijn.
Zou ook met standaard hoofdstellen, ik heb cob bakstukken, full neusriem en extra full neusriem, ik moet altijd losse onderdelen kopen om er zo 1 hoofdstel van te maken.(bruin is dan bijna niet te doen ivm verschillende tinten) Ik zou best eens een hoofdstel willen dat gewoon bij elkaar hoort. bv een serie dat iemand zijn hoofdstel zelf kan "samenstellen" omdat iemand van alle onderdelen uit 3 of 4 maten kan kiezen.(zonder gelijk met prijzen te gaan gooien van boven de 100/150€)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 08:45

breezy302 schreef:
Ik denk vooral hoofdstellen, halsters en dekjes in grote en kleine maten. Dus mini shet en trekpaard en vooral bij een trekpaard dat het niet zo'n halster is met kettingen maar mooie spullen

Voor trekpaarden zijn er mooie, goede halster in maatje groooooot! In het paars, rood, blauw, grijs en groen. Erg fijn spul van Equitheme, te koop bij horseshophorsepower.nl

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 18:22

Mooie rondgenaaide neusriem zwart en zwart onderlegd maat pony, onvindbaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:05

Krips schreef:
Spullen voor aparte rassen die onwijs moeilijk te vinden zijn. Zoals voor mini's bijvoorbeeld.

Graag inderdaad. Nu is alles maat veulen of maat minishet wat nog vermaakt moet worden.

En meer hoofdstellen met alleen een hoge neusriem, en dan geen S&T.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 07:55

3/4 jassen. ipv al die korte modellen waar je een koude rug van krijgt.

Ze zijn er wel maar het is erg zoeken en als je er eentje vind zijn ze rete duur of iedereen loopt er al in. Beetje meer keus zou fijn zijn.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 07:58

Wanja schreef:
Ook duurdere verzorgingsproducten, zoals bijvoorbeeld Cowboy Magic probeer ik in de aanbieding te kopen. Verder haal ik mijn dekens altijd rechtstreeks uit Ierland (alles van Horseware, dus Rambo, Rhino en Amigo), dit omdat het gigantisch scheelt qua prijs.

Helemaal mee eens :j

Mika7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:00

Nieuwe borstels ook, maar ook sokken, sjabrakken, halsters etc.
Als het echt gunstig geprijsd is koop ik vanalles wat ik "ooit" nodig kan hebben. ;)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:04

hestejente schreef:
Mizora schreef:

Oeps, 10 mm inderdaad :o :+ :Y)

Inmiddels heb ik het bit dat ik zocht gevonden. Een bustrens van Everline, ik heb 'm van het weekend besteld bij Atorka :) Maar wat ik echt helemaal nog nooit heb gezien: een goudkleurige dubbelgebroken kneveltrens. Bestaat dat überhaupt? Sowieso is de keus aan rvs bitten veel groter.

everline kaugan ..
de bustrens dubbelgebroken uitvoering is 19mm ..
geen 16
de bustrens enkel gebroken is wel 16
de watertrens dubbelgebroken = 14

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:09

Idd kleine maten. (en dan ook transportbeschermers, staartbeschermers,...) maat type shet-welsh. probeer maar eens te vinden hier.