Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jumpgirl schreef:ik zou voor een barefoot combi hoofdstel gaan. Dan houd je toch een soepel leren hoofdstel.
het Halster-Hoofdstel Cedar OF de Contour (zie: [HAR] Iemand ervaring met het Barefoot Bitloos Contour hoofdstel? )

hestejente schreef:Oeh, met touwhalster durf ik nog niet te rijden hoor... met bloemhack (van knalpaars biothane overigens) gaat 't goed, wie weet als ik m'n paard wat beter leer kennen dat ik 't eens met een touwhalster durf te proberen... maar dat is off-topic
Ik durf daar alleen nog niet mee te rijden omdat ik mijn paard nog niet zo goed ken (heb 'm net een paar weken) Met stalhalster met teugels eraan gaat trouwens wél goed, in de bak althans, dat had ik eens geprobeerd omdat ik graag wilde rijden maar zijn mond wat kapot was, en zo werd het idee van de hackamore geboren. Het gaat zo goed, hij heeft veel minder afleiding aan een bitloos hoofdstel
iana schreef:Owh, ok dan ken je het principe al![]()
ik kan je alleen nog maar meegeven dat ik niet tevreden ben van de cross rope bridle....zoals ik al meerdere keren gelezen heb...laten de kinriempjes niet goed los als je de teugels losser laat.
ongeveer 80 euro is toch wel de max.