Laatst was mijn paard bij de paardentandarts omdat ze haar tong ineens uit haar mond liet hangen. Ze heeft toen een wolfskiesje en een melktand verwijderd en nog wat gevijld en sindsdien doet ze het niet meer. Zij adviseerde mij een mylerbit omdat mijn paard een kleine mond heeft met erg weinig ruimte en dat zou ook 1 van de redenen kunnen zijn dat ze die tong eruit liet hangen. Ze doet het nu dan niet meer maar ik merk wel dat ze ietwat speelt met de tong, toch zou ik zo'n mylerbit wel eens willen proberen maar nu heb ik wat zitten googelen en nu twijfel ik welk level ik zal proberen, ik wil in ieder geval een gewone bustrens, en dan een level 1 of een level 2. Iemand ervaring mee?
Level 1 zou ik nemen, die heeft geen boog erin zitten en je mag er gewoon wedstrijden mee rijden. Ik train ook al een hele poos op een level 1 bit en dat bevalt super!!!
Ik rij zelf ook met myler,mijn pony heeft ook een kleine mond dus weing ruimte.Ik gebruik de level 1! dat bevalt super en je mag er idd ook mee wedstrijden starten. Ik heb gehoord dat level 2 nu ook toegstaan is maar weet het fijne daar niet van.
gietepiet
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-09 14:50
Ok twee reacties die level 1 zeggen, die had ik zelf ook al in gedachten dus denk dat die het wordt.