Mijn pony staat al een tijdje kreupel, en er is een grote kans dat ze blijvend kreupel is..
Mits ik dat dus inderdaad te horen krijg over een paar weken (Als de medicijnen niet aanslaan), dan wil ik mijn beide zadels verkopen.
Zoals op de foto's te zien zijn bij beide zadels de bomen te krap voor mijn paard, dit omdat ze in de tijd dat ze kreupel staat flink in de breedte is gegroeid.
Nu mijn vraag, wat zijn deze zadels waard?
Het eerste zadel, een veelzeidigheidszadeltje. Al een flink aantal jaartjes oud! Wel nog in pérfecte staat! De singelstoten met name, zien er nog bijna als nieuw uit. Zadel is altijd goed bijgehouden, en goed na laten kijken op zijn tijd.
Aan de ene kant wel een stuk uit het zweetblad, dit door een klein ongelukje.
17 inch zadeltje, zou perfect zijn om paarden mee te beleren, zit erg lekker!
Het enigste waaraan je kunt zien dat dit zadel al wat ouder is. Is dat hij erg verkleurd is, en dat er een aantal krasjes op zitten. De normale gebruiksporen. En natuurlijk de hap uit het zweetblad.

Zadel nummer twee:
Een super mooi, super soepel dressuurzadel van het merk Premierre. Het is een frans zadel. Het is de Premierre France. Is pas een paar jaartjes oud, zelf tweedehands gekocht.
Nieuwprijs was 1500 euro volgens vorige eigenaresse. Zelf helaas nooit kunnen controleren omdat ik het zadel echt nérgens tegenkom.
Het is een zadel van supergoede kwaliteit. Heel soepel. Ook dit zadel heb ik altijd netjes onderhouden. Dit zadel heeft nog geen enkel krasje scheurtje of whatever. Is ook nog perfect zwart.
http://img406.imageshack.us/img406/601/041309133723.jpg
Ik zou het erg jammer vinden als ik ze inderdaad straks de deur uit moet doen. Maar als mijn paard blijven kreupel is, zit er voor mij niks anders op. Als ik niet op mijn eigen lieverd kan rijden, rijd ik liever helemaal niet. Vandaar dat het dan zinloos is om ze te laten liggen. Ik maak er dan liever een ander mee blij.
Wat is nu een redelijke prijs voor deze zadels?

).