Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Mijn moeder en ik rijden ook ieder met een eigen zadel. ik kan wel met haar zadel rijden, maar ik zit daar echt super los in, heb totaal geen steun. In mijn zadel kan mijn moeder gewoon helemaal niet fijn rijden. Ik weet niet hoe goed je zoontje al kan rijden? als hij een goede vaste zit heeft, kan het wel, al zou het niet zo fijn rijden zijn...
) heb ik een Fryso zadel. Alleen kun je die helaas niet krijgen voor 500 euro, ik geloof dat ze nu vanaf 1500 euro te krijgen zijn. Toen ik hem 7 jaar geleden kocht, kostten ze 1200 euro.Myca schreef:Wel leuk dat je zoontje ook mee wil doen. Heb je inmiddels al een paard gekocht?
Het kan anders natuurlijk ook dat je een paard met zijn eigen passende zadel koopt.
Zilfstar schreef:Oja, gisteren is het besluit eigenlijk echt genomen dat we voor een Fries gaan! Dat vinden we allevier helemaal te gek (ik heb er ook ervaring mee, op leren rijden enzo en ook qua gedrag fijne paarden) En ik ben gewoon gek van zwart...
Mexx schreef:Zilfstar schreef:Oja, gisteren is het besluit eigenlijk echt genomen dat we voor een Fries gaan! Dat vinden we allevier helemaal te gek (ik heb er ook ervaring mee, op leren rijden enzo en ook qua gedrag fijne paarden) En ik ben gewoon gek van zwart...
Wat super!! Friezen hebben echt een geweldig karakter, ik zou niet anders meer willen!