Ervaringen Prestige Modena

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Oakland1990

Ervaringen Prestige Modena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 08:02

Omdat ik een beetje rondkijk voor een nieuw zadel en deze me wel fijn lijkt: wat zijn de ervaringen?
Ik heb momenteel een Rossner Amerika Plus, maar daar zit ik niet meer fijn op nadat ik ben uitgegroeid, mijn kuit wordt erg naar achteren geduwd en mijn knie ligt bijna over het zadel zelfs met lange beugels. Ik zoek een zadel met ietwat vlakkere wrong die je been redelijk naar voren houdt, diepere zit is altijd welkom.

Het gaat om dit zadel
Afbeelding

Alternatieven voor de Albion SLK mogen altijd gemeld worden, daar zit ik het lekkerst op maar die vindt ik net wat te duur.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 08:09

Een Albion heeft toch ook een behoorlijke wrong ?
Ik heb toen ik op zadeljacht was ook een Albion geprobeert maar vond 'm ook te duur.
Ik ben toen voor een KN Tango gegaan. Omdat ik die in de zit vergelijkbaar vond. Ook
niet een voordelig zadel maar scheelde toch enkele 100en euri.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 08:11

Ik heb nu een Albion SLK gevonden voor 2250 euro, hoewel ik eerst dacht hem gezien te hebben voor 2850 maar dat blijkt de Albion SLK Ultima te zijn. Alleen weet ik nu niet meer precies of ik op een gewone of een Ultima heb gereden...
Scheelt ook enkele 100tjes. Albion heeft zulke wrong dat mijn knie wel vrij ligt maar mijn bovenbeen wel relatief vast ligt. Heb je een plaatje van je KN Tango?