Aangezien ik over een tijdje misschien eens een oefencrossje wil rijden, ben ik aan het rondkijken naar beenbescherming. Ik heb met springen en dressuur gewoon peesbeschermers om. Nu zie ik veel op SGW wedstrijden van die crossbeschermers die snel op de 200 euro zitten. Voor paar oefencrossjes vind ik het niet nodig om deze aan te schaffen. Maar nu zag ik dus de Eskadron Allround waar de prijs nog te overzien is. Maar ik heb ze nergens in maat pony/cob kunnen vinden. Iemand enig idee of Eskadron deze bescherming in kleiner maatjes maakt? En zijn deze beschermers geschikt voor crosswedstrijden of raden jullie mij liever iets anders aan? Dat mag natuurlijk ook!
De Eskadron Allround

Precies hetzelfde heb ik bij peesbeschermers voor achter. Van die extra langen. Deze heb ik ook nog nooit in pony/cob gezien. Ook iemand enig idee of deze bestaan?
De lange peesbeschermers voor achter.

Groetjes, Ciska
, rij alleen dressuur.
, ze hebben een harde buitenkant, maar dus alleen op de pees en niet aan de voorkant waarmee je eventueel een hindernis aantikt.
Je kunt je crossbeschermers ook gewoon met springen gebruiken, dan liggen ze niet voor een paar keer per jaar in de kast.