Maat transportbeschermers?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

flo31

Maat transportbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 17:48

Ik ben al een hele tijd op zoek naar transportbeschermers die passen bij mijn zweetdeken van BR, maar kan ze nu dus alleen nog in maat cob vinden. Soms hoor ik wel dat het ene merk groot genoeg valt, zou dit ook voor BR zijn en zou een cob passen op mijn paard van 1m65?

Hier een topic met fotootjes van m'n paardje:
[RT-HAW] Dior voor het eerst op Bokt!

Nu ben ik eigenlijk aan het hopen dat iedereen me maar gaat zeggen dat ik de cob moet nemen :D , maar ja als ik ze dan eenmaal heb, zal het wel minder leuk zijn als ze niet passen!

lisette_D

Re: Maat transportbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:37

Ik ben bang dat dat echt niet gaat passen!! BR valt eerder kleiner uit dat groter is mijn mening.. Maar als je slim bent neem je wat maten van de benen van de paard en ga je daar mee naar de ruitersport zaak!

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:55

Ik heb een Fjord met redelijk stevige benen die normaal beenbescherming maat Full heeft, maar die past de BR transportbeschermers in maat Cob. Ik weet niet waar je woont, anders had je ze wel mogen passen.

flo31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 20:51

Dat is heel vriendelijk, maar ik kom spijtig genoeg uit België!
Maar hoe bedoel je met stevig? Want mijn paardje heeft vooral lange benen, waarvoor ik wat bang ben dat de cob te laag zal komen ofzo en het is ook helemaal geen grote poney of klein paardje meer! En hoe past de cob dan bij jou?
Ik heb misschien iemand gevonden die ze kan bestellen voor mij, maar ik weet niet of ik ze dan al op tijd zal hebben want paardje moet binnen 2weken al mee met de van! Het zou dus beter uitkomen moest ze in een maat cob passen :P

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:10

Ik wil ze wel voor je opmeten morgenochtend. Heb je daar wat aan?

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:50

Ik heb BRcobs op mijn paard van 1.61 en dat past precies, weet niet of je daar wat aan hebt, waar in BE woon je?

flo31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 19:33

Alleszins allemaal vriendelijk bedankt, maar heb dus eindelijk de full gevonden en dus ook gekocht, we zullen wel zien of ze passen of niet, anders kan ik nog altijd bandages omdoen zeker...

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:49

Anders ruil je ze? Ticket goed bijhouden!

flo31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 19:50

Ja goed idee, zou ik wel vergeten als niemand me er op zou wijzen ;)