Welke maat dekje/peesjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Xhiske

Welke maat dekje/peesjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 13:35

Hoi,,

Ik heb een shetlander en ik ga morgen een nieuw dekje kopen. maar welke dekjes vallen groot en welke klein? ik heb nu een Harry`s horse pony, maar die vind ik een beetje kort zegmaar (aan de onderkant) welke dekjes vallen zegmaar als een grote pony of een kleine cob? en zijn er eventueel nog kleurensuggesties mijn pony is zwart en ik heb nu dus een donkerblauw dekje.

Verder wil ik er ook nog peesbeschermers bij. maar ik weet niet welke maat > die ik nu heb zitten naar mijn idee niet helemaal goed. (te groot) ik had maat pony dus welke vallen als kleine pony

daffie1986

Re: Welke maat dekje/peesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 16:29

met de sjabrakken kan ik je niet helpen. Peesbeschermers zijn ook verkrijgbaar in de maat shetlander.

Louiise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:37

Ik zou voor een beetje een afstekende kleur gaan bij zwart :D Verder zou ik dit dekje wat je al hebt meenemen en dan gewoon vergelijken :j verder heb je gewoon peesbeschermers in maat shet :j

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:19

Ik dacht dat de HH cob klein vielen (mijne heeft ook wel eens op shet gelegen Balance was dat).
en ander leg je even een dekentje of je oude dekje onder de nieuwe bij het passen zodat hij niet beschadigt of dat er haren ofzo bij komen past hij niet of staat hij niet kan je hem ruilen;)

_pascalle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:29

Ze hebben nu als het goed is overal ook shetlander dekjes dekens en peesbeschermers. Bij Mr ed wel in iedergeval.