Isabell Werth zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

VeerleX

Isabell Werth zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 21:31

Heey iedereen.

Ik ben vandaag even naar de paardenwinkel geweest om te kijken voor een nieuw dressuurzadel.
Ik heb op het wintec dressuurzadel van Isabell Werth gezeten (kunststof, niet het zadel van leer), en ik vond dat het echt goed zat :)
Het is voor op een fjord, dus is het ook al handig dat je de maat van de boom kan veranderen.

http://www.reitsport-galopp.prag.webspace24.de/eShop/images/product_images/Ebay/Wintec%20Isabell%20Blk.jpg
> een foto van het zadel.

Maar nu is mijn vraag; heeft iemand van jullie het zadel ?
Of ken je iemand die dit zadel heeft ?
& zijn jullie er tevreden van?

Jullie zouden me echt helpen met jullie raad ;)

Groetjes,
Veerle

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 09:12

Volgens mij zijn hier ook al aardig wat topics over, over wintec en de Isabell Werth.

Ik ben ooit begonnen met de isabell werth, maar wegens overgang andere pony en daar niet op passen heb ik het zadel destijds verkocht. Na wat andere zadels te hebben gehad ben ik toch weer uitgekomen op de Isabell Werth, het blijft een heel fijn zadel en zit voor mij gewoon echt heel erg comfortabel. Ik vind het een topzadel, de zit is erg goed, in tegenstelling tot de simpelere modellen van wintec. En het zadel is licht, makkelijk schoon te houden en het heeft een hele fijne pasvorm voor bredere paarden. Ik ben iig erg tevreden!

VeerleX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 12:08

Roelke_ schreef:
Volgens mij zijn hier ook al aardig wat topics over, over wintec en de Isabell Werth.

Ik ben ooit begonnen met de isabell werth, maar wegens overgang andere pony en daar niet op passen heb ik het zadel destijds verkocht. Na wat andere zadels te hebben gehad ben ik toch weer uitgekomen op de Isabell Werth, het blijft een heel fijn zadel en zit voor mij gewoon echt heel erg comfortabel. Ik vind het een topzadel, de zit is erg goed, in tegenstelling tot de simpelere modellen van wintec. En het zadel is licht, makkelijk schoon te houden en het heeft een hele fijne pasvorm voor bredere paarden. Ik ben iig erg tevreden!

Ja ik ben net nieuw hier, dus ik weet niet zo goed hoe je topics over bepaalde onderwerpen moet zoeken.
Daarmee dat ik maar gewoon een nieuwe heb geschreven..

& dankje voor je mening ;)

daffie1986

Re: Isabell Werth zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 16:32

Ik heb er ook 1 en I'm loving it. Heb het zadel ooit al eens gebruikt op een stage tijdens een hengstenshow, ik zat op een jong paard dat met 4 benen in de lucht door degehele baan heen sprong, maar ik heb er weinig van gemerkt ik zat er echt in vast, heerlijk.

veeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 17:13

opzich is het een heerlijk zadel, maar voor bijv. lange ritten is ie niet echt geschikt, bij mij kreeg ik er na een tijdje pijn van in mijn rug.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 08:51

Ooh lange ritten doe ik er ook mee hoor, gister nog een lange buitenrit gemaakt, zit gewoon goed.

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 09:37

ik heb er 3 liggen, maar wel in de lederen versie van Bates. Ik ben zeer tevreden over deze zadels, ze zitten goed, zijn comfortabel en mooi. Ik doe er ook lange buitenritten mee en ondervind hierbij geen problemen. Bij het laatste zadel dat ik heb gekocht heb ik zitten twijfelen over wintec of leer, maar ik ben toch voor leer gegaan, ik vond het beter zitten, maar het kost natuurlijk wel een stuk meer...

Judje

Re: Isabell Werth zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:24

Dit topic wordt gesloten, omdat het een crosspost is en dit topic recent nog is besproken.