iemand ervaring met Dressuurzadel Rider Pride

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xLiisannee

iemand ervaring met Dressuurzadel Rider Pride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 12:18

ik ben opzoek naar een dressuurzadel dat niet al te duur is omdat het voor mijn verzorgpony is nu heb ik een zadel gevonden maar wil graag weten of er iemand ervaring met dit zadel heeft, en weten jullie misschien nog een mooi zadeltje.

www.interhippique.nl dan naar zadels dan dressuur en dan dressuurzadel rider pride luxe set

alvast bedankt

Dani

Re: iemand ervaring met Dressuurzadel Rider Pride

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:13

Ik heb die set ook besteld. Het zadel zag er op zich wel goed uit, maar de afwerking was niet heel erg netjes, hoewel het geen kwaad kon verder. Ik vond het zadel zelf alleen erg hard zitten, dus ik heb hem teruggestuurd. Maar dat is natuurlijk persoonlijk, ik heb ook berichtjes gezien van mensen die er wel prima mee konden rijden. :)

xLiisannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 07:31

oke bedankt ik denk dat ik een gokje ga wagen
nog iemand iets te vertellen over dit zadel

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 21:25

Zadel moet ook op je pony passen he. Past het niet, dan zou je nog wel eens een hele pissige verzorgpony kunnen krijgen die flink lastig doet. Een zadel kun je niet zo op de gok kopen, iemand die er verstand van heeft moet kijken of t goed past. Zelfde als schoenen voor mensen...

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:59

RUI-->HAR

xLiisannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 13:49

moet natuurlijk ook kijken of hij past zoniet dan kon ik hem terug sturen had ik gezien, maar ik laat iemand kijken inderdaad die er verstand van heeft, maar met een gokje wagen bedoelde ik niet, ik gok erop dat hij past, ik bedoelde dat ik er op gokte of ik m lekker vond zitten maar dat een zadel goed past is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar het zadel waar ik nu op rijd past niet goed dus heb er al een bondje onder gelegd en ik rij nu veel zonder zadel want ik heb geen ander zadel op t moment dat wel past.
maar ik kijk nog ff rond ik denk dat ik beter een 2dehands merkzadeltje kan kopen omdat je ook veel hoort dat er in die 'goedkope' zadels veel fouten kunnen zitten