[WN] 5-star pads

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyke

5-star pads

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 18:57

Heeft er hier iemand ervaring met de 5-star pads?? Tevreden of weg gegooid geld??

Volgens wat ik ervan lees zou een vilten onderzijde zowat het aangenaamste voor de paardenrug zijn ... klopt dit?

En nog een vraagje, wat voor soort pad zou het beste liggen op een erg rond paard? (heb er nu 1 van classic equine en ik vind dat hij niet echt goed ligt)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:35

ik heb er 1 (was volgens mij de eerste in NL.)zeer tevree!
en zuiver wollen vilt (niet die met kunststof) is idd het allerbeste voor je paard(& rug). ik heb een stuk vertaald, waarbij die als beste uit een test kwam. geen fabrieks test, maar een echt rij-test.
wel wat duurder, maar ik wil niet bezuinigen op het comfort van mijn paard.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:14

Ik zweer bij de GVR pads in zuiver wol met uitneembaar vilt. Na -tig pads testen en lange ritten mee doen, ben ik daar meest tevreden over. Kunststof dingen zijn echt niks. Haf, Airride, neopreen, en dergelijke koop ik never nooit meer. Zonde van het geld, want die krengen zijn erg prijzig. :n
White Eagle zijn fijn, mattes ook. En dan GVR natuurlijk. Meest tevreden ben ik van mijn pad in rendiervacht. Laten maken bij Goedhard Endurance :j

Signe

Re: 5-star pads

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 21:10

Ik heb een classic equine ESP, dus vilt met eengelvulling, roundskirt die mij super bevalt!! De 5 star staat op mijn verlanglijst voor als deze zijn einddatum heeft bereikt.