ervaring met zadels van Equi-service?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ariejane

ervaring met zadels van Equi-service?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 21:43

Hallo,
ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met zadels van Equi-service?
De zadels zijn nieuw, maar relatief goedkoop. Daarom vraag ik me af of de kwaliteit behoorlijk is.

http://www.equi-service.be

Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door Tanja op 05-04-09 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:19

Ik zie maar 1 zadel. Gezien de prijs en de naam denk ik meteen aan zadelmarkt. Gebruik de zoekfunctie maar of kijk even in de FAQ. Slechte kwaliteit en pasvorm zal het resultaat van je zoektocht zijn.
Ik raad je aan deze zadels te laten voor wat ze zijn en verder te zoeken naar een goede tweedehands. als je een niewe niet kan/wil betalen.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:02

manonutjuh schreef:
Ik zie maar 1 zadel. Gezien de prijs en de naam denk ik meteen aan zadelmarkt. Gebruik de zoekfunctie maar of kijk even in de FAQ. Slechte kwaliteit en pasvorm zal het resultaat van je zoektocht zijn.
Ik raad je aan deze zadels te laten voor wat ze zijn en verder te zoeken naar een goede tweedehands. als je een niewe niet kan/wil betalen.

Dit is geen zadelmarkt zadel, op de foto staat een Pfiff New lord afgebeeld.
Maar gezien de prijs blijf ik vraagtekens zetten, voor een leren zadel is dit gewoon te goedkoop......

aslo

Re: ervaring met zadels van Equi-service?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:20

Idd de New Lord, oftewel rommel. In Duitsland te koop voor 115,00 euro.

Ariejane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 12:18

Bedankt voor de reacties. Ik heb ondertussen mijn oog al laten vallen op een leuk tweedehands zadeltje.. Dan beter een goed zadel die niet helemaal nieuw meer is, dan een nieuw slecht zadel.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:42

equiservice heeft vroeger nog zadelmarkt verkocht. Wat ze momenteel hebben liggen weet ik niet.